TAPETA- LUTY

Wróciłam! W końcu po miesiącu nieobecności na blogu. Sesja to najgorsza rzecz, jeśli chodzi o studia. Chociaż ja nie powinnam narzekać...


Wróciłam! W końcu po miesiącu nieobecności na blogu. Sesja to najgorsza rzecz, jeśli chodzi o studia. Chociaż ja nie powinnam narzekać, bo miałam tylko dwa egzaminy, a wiem, że na innych kierunkach jest tego dużo więcej. Ale wszystkie projekty, które miałam do zrobienia zabrały mi maksymalnie dużo czasu. Stąd też moja nieobecność. Na szczęście już jest po wszystkim, a przynajmniej mam taką nadzieję, bo czekam jeszcze na wyniki z pierwszego egzaminu. 

Ale nie o tym, nie o tym. Dzisiaj mamy pierwszy dzień nowego miesiąca, więc tradycyjnie przygotowałam dla Was tapetę na pulpit. Wiem, że w lutym najważniejszy dzień to Walentynki, ale postanowiłam, że nie będzie żadnych serduszek, różu i tego typu rzeczy. Luty to też tłusty czwartek czyli, dzień słodkości i braku ograniczeń, w końcu raz w roku można sobie pozwolić ;) Ten miesiąc też to dla większości studentów czas egzaminów, a że większość moich czytelników to studenci, postanowiłam połączyć te dwa motywy. Mam nadzieję, że Wam się spodoba ;) 

Tradycyjnie tapetę można pobrać, klikając w poniższe linki:

Zobacz także

8 komentarze

  1. Oj jaka ładna! Bardzo mi się podoba i pomysł i tapeta!:) Będę zaglądać po następne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie minimalistyczne tapety :) Szkoda tylko, że nie mają wbudowanej funkcji sprzątania folderów na pulpicie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. super! chociaż serduszka też lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem taka przerwaod bloga jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat czegoś takiego szukałam więc na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tymi tapetami ! Brawo :)
    Oczywiście chętnie pobiorę i ustawię na pulpit :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM