DIY - kolorowe nakładki na klucze

Pomysł na ten wpis miałam w głowie już od bardzo dawna, ale jakoś nie miałam czasu, żeby go stworzyć, a później o nim zapomniałam. O...

nakładki do kluczy, diy, klucze, lakier do paznokci

Pomysł na ten wpis miałam w głowie już od bardzo dawna, ale jakoś nie miałam czasu, żeby go stworzyć, a później o nim zapomniałam. Ostatnio jednak spotkałam się z moją przyjaciółką i zauważyłam, że też ozdabia tak swoje klucze, więc postanowiłam, że podzielę się tym pomysłem z Wami.

Ja swoje klucze maluję już od kilku lat, bo wszystkie, które były w moim posiadaniu zazwyczaj wyglądały tak samo i często stałam pod drzwiami sprawdzając każdy po kolei, aż w końcu znalazłam odpowiedni.
Tym razem wybrałam moje cztery ulubione letnie kolory, czyli żółty, pomarańczowy, miętowy i nudziak. Pod lakier nie nakładam żadnej bazy ani utwardzacza na wierzch, ponieważ chcę, aby była to jak najcieńsza warstwa, żeby lakier nie odpryskiwał tak szybko.
Oczywiście nie jest to trwały efekt i za jakiś czas pewnie będę musiała go poprawić, ale przynajmniej teraz szukanie kluczy zajmuje mi dużo mniej czasu niż poprzednio.

A wy jak ozdabiacie swoje klucze?

Zobacz także

6 komentarze

  1. Póki co posiadam tylko jeden klucz - od domu, więc szukanie nie sprawia mi problemów. No chyba, że po torbie jak mi wypadnie. xD Ale pomysł jest świetny, muszę go podrzucić, bo mame wiąże wstążeczki, a one lubią się urywać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś wiązałam wstążki, ale tak mnie irytowały że szybko z nich zrezygnowałam :P

      Usuń
  2. Proste ale bardzo przydatne :) Fajne DIY.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie prosty i efektywny pomysł. Lifehack wart zastosowania w praktyce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :) Ja mam na kluczach plastikowe nakładki od mamy jednak mąż sobie przechwycił połowę i chyba będę zmuszona pobawić się w malowanie. A że lubię malować i mam masę lakierów to myślę, że to będzie bardzo przyjemna odskocznia od codziennych obowiązków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, prosty i łatwy, a wiele zmienia :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM