TAPETA - GRUDZIEŃ

Nie wiem jak Wy, ale ja powoli zaczynam czuć święta w powietrzu. Centra handlowe udekorowane już są w lampki, choinki, bombki i tego ...



Nie wiem jak Wy, ale ja powoli zaczynam czuć święta w powietrzu. Centra handlowe udekorowane już są w lampki, choinki, bombki i tego typu dekoracje. I chociaż co roku wydawało mi się to strasznie kiczowate 
i wkurzało mnie, że święta w sklepach zaczynają się już w połowie listopada to jakoś w tym roku w ogóle mi to nie przeszkadza. A nawet dzisiaj chodząc po galerii handlowej nie mogłam się napatrzeć na te wszystkie kolorowe wystawy sklepowe. Nie wiem, starzeję się chyba :P

Dzisiaj, jak co miesiąc przygotowałam dla Was tapetę na pulpit. Miałam mały problem z doborem motywu, bo chciałam zrobić coś, co nie kojarzy się ze świętami. Oczywiście nie udało mi się. Być może dlatego, że żyję już świętami i tym, że w końcu trochę odpocznę od nauki. W każdym razie, mam nadzieję, że tapeta Wam się spodoba.

Tradycyjnie tapetę można pobrać, klikając w poniższe linki:

Zobacz także

0 komentarze

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM