DIY: Walentynkowa girlanda

Już niedługo, bo za trochę ponad tydzień Walentynki – święto, którzy jedni uwielbiają, a inni nienawidzą. Ja lubię Walentynki, aczkolw...

girlanda, serduszka, 3D, origami, walentynki

Już niedługo, bo za trochę ponad tydzień Walentynki – święto, którzy jedni uwielbiają, a inni nienawidzą. Ja lubię Walentynki, aczkolwiek nie obchodzę ich jakoś nadzwyczajnie. Po prostu traktuję je jako dzień dla mnie. Wiecie, domowe spa, manicure, pedicure i jakiś fajny film :). Ten dzień to też dobra okazja do zrobienia czegoś kreatywnego, dlatego dzisiaj przedstawię Wam ciekawy pomysł na dekorację walentynkową. Zapraszam! 

Dzisiaj zrobimy girlandę z papierowych serduszek. Do jej wykonania potrzebujemy jedynie kilka kartek papieru (ja użyłam białych i dwóch czerwonych) oraz nitki lub grubego sznurka. Udało mi się nagrać dla Was mój pierwszy film, a w nim pokazuję jak zrobić nasze serduszka. Jest to bardzo proste i zajmuje bardzo mało czasu jak już nabierzecie wprawy. 

3D PAPER HEART


Ja zrobiłam łącznie 11 serc, ale to od Was zależy ile będziecie ich potrzebować. Teraz już wystarczy tylko przełożyć przez nie sznurek i gotowe. A oto efekt końcowy:

Lubicie Walentynki? Jak lubicie spędzać ten dzień?

Zobacz także

15 komentarze

  1. fajny pomysł na prezencik, chyba zrobię z córką i rozda swoim ukochanym w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, można przemycić delikatnie miłosny klimat do domu :) Wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! I to nie tylko na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :). Do czego jeszcze wykorzystałabyś ten pomysł?

      Usuń
  4. Podoba mi się twój sposób na walentynki, nie wymuszony w żaden sposób, a bardziej koncentracja na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu potrzebny jest taki dzień, w którym koncentruje się tylko na sobie :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł :) uwielbiam takie proste ale efektowne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Z pewnością skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie to wygląda! Proste i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to ślicznie wygląda! Walentynki już dzisiaj, ale to przecież świetna okazja żeby zrobić tą girlandę razem z córcią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle osób krytykuje Walentynki a to taki piękna okazja na DIY! :) Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też uważam, ze Walentynki to świetna okazja na projekt DIY :)

      Usuń
  10. Nietrudna do zrobienia, a wygląda super. Najlepsze są prezenty, które można zrobić samemu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sprawa, banalnie wykonanie a ile uroku dodają wnętrzu :) Super :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM