TAPETA - PAŹDZIERNIK

Pierwszy dzień miesiąca, a ja tradycyjnie już przychodzę do Was z nową tapetą na najbliższy miesiąc. Nie wiem jak Wy, ale a już porządn...

mock up, tapeta, październik, jesień, grafika, blog
Pierwszy dzień miesiąca, a ja tradycyjnie już przychodzę do Was z nową tapetą na najbliższy miesiąc. Nie wiem jak Wy, ale a już porządnie zdążyłam poczuć tegoroczną jesień, a ta przecież jeszcze dobrze się nie zaczęła. Od tygodnia jestem chora i praktycznie nie wychodzę z łóżka. Mam nadzieję jednak, że szybko mi przejdzie, bo już niedługo zaczynam zajęcia na uczelni, a gorączka na pewno nie będzie mi pomagać 
w koncentracji. 

Ku mojej uciesze, nie musiałam długo szukać inspiracji do stworzenia tej tapety. Jesień to kolorowe liście na drzewach, ludzie opatuleni w kurtki i szaliki, i deszcz, który ostatnio często nam towarzyszy. U mnie za oknem jest już prawdziwa jesień. Wszystkie drzewa mają już żółte, pomarańczowe i brązowe liście. 
I właśnie ten widok za oknem zainspirował mnie do stworzenia tej tapety. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Tradycyjnie tapetę można pobrać, klikając w poniższe linki:

Zobacz także

7 komentarze

  1. Jaka minimalistyczna tapeta. Piękna, ale ja nadal wolę karaiby. Niby mamy jesień, jednak patrzenie na piękne, gorące plaże nastraja mnie bardziej pozytywnie niż myśl o nadchodzących chłodach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem co czujesz, ja ciągle tęsknię za gorącą Grecją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna tapeta. U mnie królują naturalne krajobrazy (zdjęcia), czasem pory roku, jaka jest w danej chwili, a czasem zupełnie różnej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza. :D Jednak pozostanę przy moich górskich widokach. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutka ta tapeta :) ale ja wole jednak motywujące mnie sentencje na pulpicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna fototapeta! Choc osobiscie wrzucam cos, co mnie motywuje do dzialania - a to zdjecie miejsca, do ktorego koniecznie chce pojechac albo jakas sentencja dajaca 'kopa' :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM