BIRTHDAY GIRL!

Dzisiaj postanowiłam nie robić projektu DIY, ponieważ obchodzę swoje 21 urodziny i chciałabym się nacieszyć trochę tym dniem. Na pewno no...

Dzisiaj postanowiłam nie robić projektu DIY, ponieważ obchodzę swoje 21 urodziny i chciałabym się nacieszyć trochę tym dniem. Na pewno nowy projekt pojawi się w piątek i prawdopodobnie nakręcę też filmik na yt. W ogóle ostatnio polubiłam youtuba, aż dziwne, tak długo się przed nim broniłam.

W ogóle to cieszę się, że dalej mam mega motywację do tworzenia tego bloga i robi mi się ciepełko na serduchu jak dostaję od Was wiadomości, że podoba Wam się to co robię i chętnie korzystacie z pomysłów, które tutaj wrzucam :).
Życzę sobie dalszej motywacji do działania i mnóstwo nowych pomysłów na nowe oryginalne wpisy :)

Zobacz także

2 komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego dużo inspirujących pomysłów.
    PS. Fajnie, że posłuchałaś mojej rady i zmieniłaś język kategorii na polski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak! Gdyby nie ty nawet nie zauważyłabym, że mam kategorie po angielsku :)

      Usuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM