Biovax NATURALNE OLEJE – intensywnie regenerująca maska do włosów – recenzja.

To moja druga maska firmy L'Biotica, wcześniej używałam tej zielonej do włosów ze skłonnością do wypadania, kiedy po zimie i ogólnym str...

beauty, pielęgnacja, włosy, maski do włosów, biovax, naturalne oleje, olej kokosowy, olej arganowy, olej makadamia, recenzja, blog

To moja druga maska firmy L'Biotica, wcześniej używałam tej zielonej do włosów ze skłonnością do wypadania, kiedy po zimie i ogólnym stresem związanym z egzaminem maturalnym moje włosy zaczęły okropnie wypadać. Ta zielona zdała egzamin, włosy zaczęły odrastać w bardzo szybkim tempie a dodatkowo były mocne i grube. Z sympatii do masek Biovax postanowiłam wytestować tę z naturalnymi olejami. Jak sprawdziła się na moich włosach?

O MASCE:

Producent maski zapewnia, że dzięki trzem olejkom (kokos, argan i makadamia) włosy staną się nawilżone, wygładzone i pełne blasku. Dodatkowo nasze włosy po jej użyciu mają by sprężyste i chronione przed działaniem promieni ultra słonecznych.

ZAPACH I KONSTYTENCJA:

Maska jest bardzo gęsta, przez co świetnie rozprowadza się na włosach, a dodatkowo jest bardzo wydajna, bo wystarczy niewielka ilość, aby pokryć długie włosy. Zapach jest specyficzny, jeśli znacie maski L’Biotica to doskonale wiecie, o co mi chodzi. Niestety nie wszystkim może on odpowiadać, dlatego proponuję najpierw kupić małą saszetkę na próbę, bo zapach utrzymuję się bardzo długo na włosach. Nawet do następnego mycia. Mi akurat nie przeszkadzał.



DZIAŁANIE: 

I tu jest trochę pies pogrzebany, bo nie do końca wiem, co mam o niej sądzić. Przy jej zmywaniu włosy dosłownie się leją, co jest ogromnym plusem. Łatwo się je rozczesuje i nie powstają żadne kołtuny. Zauważyłam też, że włosy po jej użyciu są miękkie w dotyku, ładnie się błyszczą, ale niestety strasznie się puszą na długości. Bliżej nasady włosy są gładkie, ale im niżej tym większy puch. Co najlepsze, na włosach mojej siostry sprawdziła się idealnie i są dokładnie takie, jakie obiecywał producent. 

Myślę, że nie jest to spowodowane złym składem produktu. Skład maski jest bardzo dobry. Po prostu moje włosy nie lubią się z olejem makadamia, o czym zdążyłam się przekonać stosując sam olejek.

CZY POLECAM?

Zdecydowanie tak, jeśli Twoje włosy nie mają problemów, z którymś z olejów w tej masce. Na moich włosach nie sprawdziła się za dobrze, ale siostra była zachwycona.

Zobacz także

0 komentarze

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM