POWITANIE

Witam. Dzisiaj zaczynam swoją przygodę z nowym blogiem. Mam nadzieję, że będę regularnie go prowadzić i będę miała mnóstwo pomysłów na wpis...


Witam. Dzisiaj zaczynam swoją przygodę z nowym blogiem. Mam nadzieję, że będę regularnie go prowadzić i będę miała mnóstwo pomysłów na wpisy! 

1.       Kim jestem?

Nazywam się Kinga i jestem studentką pierwszego roku grafiki komputerowej. Interesuję się rysunkiem, grafiką i fotografią analogową. Lubię słuchać rocka i indie popu. W wolnych chwilach tworzę biżuterię handmade i piszę bloga. Jestem uzależniona od kawy i komedii romantycznych. Jestem estetką, uwielbiam tworzyć i otaczać się pięknymi rzeczami.

2.       O czym będę pisać na blogu?

Na blogu będę zamieszczać recenzje kosmetyków i pomysły na zdobienie paznokci. Pojawią się też wpisy na temat mody i zakupów.

3.       Dlaczego taka tematyka bloga?

Prowadzę już bloga o nazwie wylęgarnia pomysłów, na którym recenzuję książki i filmy oraz tworzę darmową grafikę do pobrania. Na wylęgarni pokazuję też różne projekty DIY. Mini beauty blog założyłam, ponieważ jak każda kobieta uwielbiam testować kosmetyki i dobrze wyglądać.

Zobacz także

0 komentarze

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM