Tapeta na pulpit - Marzec

Luty zleciał mi w ekspresowym tempie, co w sumie nie powinno mnie dziwić, bo to najkrótszy miesiąc w roku. Na szczęście nie mam poczucia,...

Luty zleciał mi w ekspresowym tempie, co w sumie nie powinno mnie dziwić, bo to najkrótszy miesiąc w roku. Na szczęście nie mam poczucia, że w jakiś sposób zmarnowałam ten czas. Przez ferie naładowałam swoje akumulatory i mam jeszcze więcej energii, i motywacji do działania. A dodatkowo uzbierałam całą listę pomysłów na projekty DIY, które wkrótce poznacie. 

Dzisiaj, jak już się pewnie domyślacie, przychodzę do Was z marcową tapetą na pulpit. Motywem przewodnim będzie wiosna, bo jak wiecie z ostatnich wpisów, nie mogę się już jej doczekać, a zima niestety ciągle nie daje o sobie zapomnieć. Na szczęście kalendarzowa wiosna już za 20 dni, więc mam nadzieję, że przyjdzie do nas z hukiem i na dobre wygoni śnieg, chlapę i lodowe temperatury :)

Tradycyjnie tapetę możecie pobrać, klikając w poniższe linki:


Zobacz także

5 komentarze

  1. Przyjemna :) Dołączę ją do swojej polecajkowej kolekcji.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za tapetę ! :) Idealnie się prezentuje na moim laptopie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauroczyła mnie ta tapeta. Pierwsza tego typu, jaką ściągnęłam dla siebie. Ma w sobie coś znanego, swojskiego. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobrałam sobie. Jaka jest najlepsza wielkość ? , bo tu widzę kilka opcji .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jaką rozdzielczość ma twój monitor. Najlepiej wybrać taką jak rozdzielczość monitora :)

      Usuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM