DIY: WIANEK ZE SŁOMEK

Moja fascynacja geometrycznymi dekoracjami do mieszkania chyba szybko nie minie, o czym może świadczyć dzisiejszy projekt DIY, który dl...


wieniec na drzwi, wianek ze słomek, geometryczna dekoracja, dekoracja ze słomek, diy, zrób to sam

Moja fascynacja geometrycznymi dekoracjami do mieszkania chyba szybko nie minie, o czym może świadczyć dzisiejszy projekt DIY, który dla Was przygotowałam. W poprzednich wpisach tego typu pokazywałam Wam kryształ ze słomek oraz przepiękny geometryczny organizer z papieru, który wyjątkowo przypadł Wam do gustu.

Dzisiaj zajmiemy się wieńcem ze słomek, który jest super prosty w wykonaniu, tani, a dodatkowo świetnie wygląda powieszony na drzwiach, ścianie czy po prostu położony na stole. Do jego wykonania potrzebujecie tylko nożyczek, słomek, sznurka i patyczka lub igły, która ułatwi Wam przeplatanie sznurka przez słomki. Całą instrukcję przygotowałam dla Was w formie filmu, ponieważ nie chciałam, aby wpis był dłuższy niż to konieczne. Poza tym, wydaje mi się, że dużo łatwiej jest zrozumieć o co w tym chodzi patrząc na film, niż kombinować ze zdjęć.  Na dzisiaj to już tyle. Trzymajcie się ciepło i do zobaczenia niebawem :)


Zobacz także

7 komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł na prezent. PS. Chyba wyłapałam mały błąd : Poza tym, wydaje mi się, że dużo łatwiej jest zrozumieć o co w tym
    chodzi patrząc na film, niż kombinowanie ze zdjęć. Powinno być kombinować. Czekam na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie! Już poprawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co polecam się na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda niesamowicie efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda naprawdę świetnie! Już mnie korci, żeby zrobić podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A to moja wersja Twojego pomysłu :) https://uploads.disquscdn.com/images/7a7223855090df6e7b1a0a23bac4511a09a35c68f6a82e3abcd3605f93b44340.jpg

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM