TAPETA NA PULPIT - STYCZEŃ

Wow! Przed nami kolejny rok. Nie wiem jak u Was, ale ja mam wrażenie, że poprzedni rok skończył się strasznie szybko. I chociaż był nie...

Wow! Przed nami kolejny rok. Nie wiem jak u Was, ale ja mam wrażenie, że poprzedni rok skończył się strasznie szybko. I chociaż był niesamowity to jednak nie udało mi się dokończyć pewnych rzeczy, a ja nie lubię zaczynać nowego roku z rozgrzebaną robotą. 

W tym miesiącu zdecydowanie ciężko było mi znaleźć motyw przewodni. W Styczniu nie mamy świąt, 
a wszystko, co ciekawe wydarzyło się w Grudniu. Nie mamy też zimowej pogody, która o tej porze roku powinna już dawno się pojawić. Wszystko, co kojarzy mi się z tym to zabawa sylwestrowa i wspomnienia 
z nim związane. Postanowiłam, więc, że ta tapeta nie będzie kojarzyć się z niczym konkretnym. A co!

Tradycyjnie tapetę można pobrać, klikając w poniższe linki:


Ps. Po prawej stronie znajduje się link do wpisu z ankietą. Byłabym mega wdzięczna za jej wypełnienie. Dzięki temu dowiem się, co myślicie o blogu, co trzeba zmienić, a co poprawić, ponieważ chciałabym, żeby blog był dla Was jak najbardziej przyjazny. Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie nie zajmie Ci więcej niż 3 minuty :)

Zobacz także

4 komentarze

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM