Co można zrobić ze słomek do napojów?

Zastanawialiście się kiedyś jak inaczej można wykorzystać słomki do picia, oprócz do.. no właśnie napojów? Jak udało mi się przekonać moż...

słomki do picia, słomki do napojów, czarne słomki, gdzie kupić, diy, geometryczny kryształ, dekoracja ze słomek
Zastanawialiście się kiedyś jak inaczej można wykorzystać słomki do picia, oprócz do.. no właśnie napojów? Jak udało mi się przekonać możemy je również wykorzystać w dekoracji wnętrza naszego mieszkania. Jesteście ciekawi?

Ostatnio zauważyłam ciekawą modę na wszelkie geometryczne formy. W internecie znajdziemy mnóstwo zdjęć biżuterii, ubrań, tapet na ścianę, a nawet mebli w asymetryczne wzory. W śród blogerek i vlogerek zapanował szał na szklane terraria na roślinki w kształcie stożków, sześcianów i innych figur przestrzennych. Ja również wpadłam po uszy, więc postanowiłam zrobić taką dekorację z tego co znalazłam w domu. Bo ja lubię jak jest tanio, ładnie, a dodatkowo mam ogromną satysfakcję jeśli zrobię coś sama i mogę podzielić się tym z Wami :)

 
Zdjęcia, które znalazłam w serwisie pinterest posłużyły mi za inspirację. Zrobiłam z nich kolaż, aby mieć do nich łatwy dostęp, a zarazem uporządkować myśl przewodnią tego projektu. Co będzie nam potrzebne do zrobienia naszego kryształu?

NARZĘDZIA:


Do wykonania naszej dekoracji będą potrzebne nam:
  • słomki dowolnego koloru (można je później pomalować farbą w sprayu)
  • mulina lub sznurek
  • nożyczki
  • gruba igła lub cienki patyczek ( ja wykorzystałam stary cienki pędzelek do malowania)


Na początek przycinamy słomki na cztery długości, które podałam na zdjęciu. Aha! Słomek powinno być po pięć każdej długości, czyli 5x15,5cm 5x 8,5 cm i tak dalej. Całą instrukcję przygotowałam dla Was w filmie, aby łatwiej było zrozumieć co i jak.

 
 Całość prezentuje się następująco:

 
Jak Wam się podoba? Lubie takie geometryczne dekoracje? Chętnie poczytam o tym w komentarzach :)

Zobacz także

11 komentarze

  1. Super tak wygląda ;-) Układaj dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, ekstra! Wyszło ciekawie. A ta lampa... jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeczki trzymać w tym to może nie, ale powiesić pod sufitem czy coś. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Woooow! Niesamowite :) Uwielbiam takie rozwiązania: "coś z niczego". Świetny pomysł a efekt końcowy fantastyczny:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, muszę to wykorzystać przy zabawach z dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku! pełen podziw dla Twojej pracy ;) Wygląda niesamowicie, muszę koniecznie wypróbować taki pomysł ;D
    Pozdrawiam ;)!

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM