TOP 5 filmów na jesienne wieczory

Jakiś czas temu zrobiłam dla Was listę filmów idealnychna lato . I pomyślałam, że skoro to była ostatnia taka lista na blogu, a jesień ...

filmy na jesień, top 5, filmy, komedie
Jakiś czas temu zrobiłam dla Was listę filmów idealnychna lato. I pomyślałam, że skoro to była ostatnia taka lista na blogu, a jesień kalendarzowa już do nas zawitała, to może warto byłoby stworzyć listę filmów na jesienne wieczory. Tym bardziej, że jestem ciekawa, jakie filmy lubicie oglądać o tej porze roku. Dlatego też przygotowałam dla Was TOP 5 moich ulubionych filmów, które lubię oglądać, kiedy za oknem robi się ciemno, a deszcz nie zachęca do wyjścia z domu.




MAGIA W BLASKU KSIĘŻYCA

To opowieść o Stanley’u, który jako magik pod pseudonimem Wei Ling Soo, zdobywa popularność dzięki swoim sztuczkom. Podczas swoich występów przebiera się w złote szaty, nosi peruki i makijaż upodobniając się do człowieka Dalekiego Wschodu. Na jednym z występów w Berlinie, spotyka swojego dawnego przyjaciela, magika Howarda, który ma problem z pewną Amerykanką, która twierdzi, że jest prawdziwym medium. Oboje próbują ją zdemaskować. 

Film obejrzałam głównie ze względu na Emmę Stone, która jest jedną z moich ulubionych aktorek. 
I nie zawiodłam się. Film jest lekki, ciekawy i przyjemnie się go ogląda. Nie jest jakiś szczególnie wymagający, dzięki czemu nie męczy i czas spędzony na jego oglądaniu nie dłuży się. Dodatkowo znajdziemy, w nim kilka zabawnych scen, zwłaszcza sceny medytacji i wątki związane z postacią Wei Ling Soo.



NAJDŁUŻSZA PODRÓŻ

Na temat tego filmu nie będę się rozpisywała, ponieważ polecałam go we wpisie o idealnych filmach na lato i po prostu nie ma sensu się powtarzać. Kto lubi ekranizacje książek Nikolasa Sparksa, a jeszcze go nie widział to niech jak najszybciej go obejrzy. Na pewno się nie zawiedziecie.


DZIEŃ Z ŻYCIA BLONDYNKI

Megan po hucznej imprezie, budzi się w mieszkaniu przystojnego barmana. Dziewczyna musi szybko dostać się do studia telewizyjnego, gdzie czeka na nią ogromna szansa na awans. Żeby nie było tak łatwo, zostaje bez telefonu, samochodu i pieniędzy, a dodatkowo ma na sobie tylko króciutką, żółtą sukienkę, w której bawiła się poprzedniej nocy. Przez co ludzie, których spotyka na swojej drodze traktują ją jak prostytutkę. Megan ładuje się w poważne tarapaty, zadziera z policją, czy też zapuszcza się w zakazane dzielnice, aby poznać kilku czarnoskórych dilerów.

Ten film poleciła mi siostra. Gdyby nie ona prawdopodobnie nawet nie wiedziałabym, że w ogóle taki istnieje. Zdecydowanie go polecam. Chociaż jest strasznie przewidywalny, jeśli chodzi o zakończenie, to sytuacje, które zdarzają się głównej bohaterce są mega zabawne, tak samo jak dialogi.


DZIKIE HISTORIE

Bohaterowie Dzikich historii to ludzie, którzy osiągnęli swój maksymalny poziom frustracji, przez co wyładowują ją w najgorszy możliwy sposób. Poznajemy sześć różnych sytuacji, w której coś innego doprowadza ludzi do szału. Nawet najbardziej błaha rzecz jak wlepienie niesłusznego mandatu czy pojawienie się w barze znienawidzonej osoby w dzieciństwie uwalnia najgorsze emocje, dzięki którym bohaterowie zyskują ogromną siłę i pomysłowość. A wszystko to wykorzystują przeciw wrogiemu otoczeniu.

Na przedpremierę tego filmu, wybrałam się z siostrą, bo dostała w pracy wejściówki. I w cale nie żałuję, bo film budzi w człowieku ogrom emocji. Najbardziej było to widoczne na sali kinowej, gdzie coraz było słychać śmiech, a chwilę później okrzyki zdziwienia. Spokój zdecydowanie jest przereklamowany.


TEN NIEZRĘCZNY MOMENT

Trzech kumpli – Jason, Daniel i Makey uważają, że poważne związki nie są dla nich. Jason ciągle słyszy od swojej dziewczyny, że jest niedojrzały, Mikey’ego rzuca partnerka, a Daniel jest przerażony nudnym życiem u boku jednej partnerki. Postanawiają, że będą imprezować i podrywać dziewczyny, ale żaden 
z nich nie zaangażuje się w związek.

Film obejrzałam głównie ze względu na aktorów, ale nie zawiodłam się. Nie jest to jakiś wybitny film, 
ale chodzi o to, żeby się trochę „odmóżdzyć”. Znajdziemy w nim mnóstwo humoru zarówno w dialogach jak i różnych sytuacjach, w których biorą udział bohaterowie. 

Na dzisiaj to już chyba tyle. Jakie jeszcze filmy dopisalibyście do tej listy? Oglądaliście już któryś z nich? Jak wrażenia? Piszcie w komentarzach ;)

źródło zdjęć: filmweb.pl

Zobacz także

12 komentarze

  1. "Dzikie historie" Twój mimo, że niedługi opis tego filmu bardzo mnie zachęcił. Tematyka wydaje się niebanalna, chętnie obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh akurat Dzień z życia blondynki oglądałam wczoraj. Mogę więc potwierdzić, że jest idealny na wieczór by oderawać się chwilę i pośmiać. Reszty filmów z Twojej listy jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Dopisuje do listy! ;) DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wiem co będę oglądać :) ten pierwszy wydaje mi się najciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z nich nie widziałam. Pierwsze dwa wydają się być najciekawsze, postaram się obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzikie historie brzmią ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Magia w blasku księżyca... Cudowny! Reszty filmów nie znam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Magię w blasku księżyca znam i lubię, a resztę chętnie obejrzę przy kubku herbaty. Dziękuję bardzo za podsunięcie tylu tytułów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Ten niezręczny moment" faktycznie nadaje się jak słusznie zauważyłaś do odmóżdżenia.. czyli niska rozrywka po stresującym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam tylko "Dzikie historie" (obłędny! i jaki prawdziwy, choć może trochę przerysowany :P). O "Magii w blasku księzyca" myślałam już od jakiegoś czasu. Zapisuję do listy filmów na zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dzikie historie" widziałam już ze 3 razy i dalej uwielbiam ten film :)

      Usuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM