DIY: DRUGIE ŻYCIE ZEGARKA

Kilka dni temu podczas sprzątania znalazłam zegarek, którego nie noszę już od przynajmniej roku. Zauważyłam, że tarcza wygląda całkiem n...

diy, zegarek, bransoleta, handmade, mulina, blog

Kilka dni temu podczas sprzątania znalazłam zegarek, którego nie noszę już od przynajmniej roku. Zauważyłam, że tarcza wygląda całkiem nieźle, ale skórzany pasek trochę się już zniszczył i to zainspirowało mnie do jego odnowienia. Sprawdźcie jak mi poszło!
Do odnowienia zegarka użyłam tylko muliny w moich trzech ulubionych kolorach. Stary pasek wyrzuciłam, ale zostawiłam klamerkę, przez którą przeplatało się skórę. Tak na wszelki wypadek ;)
Zaczęłam od szukania wzoru, który chciałam zapleść w internecie. Nawet nie wiedziałam, że istnieje tyle genialnych wzorów bransoletek. Kiedy już znalazłam odpowiedni sprawa zaczęła robić się prosta. Wystarczyło już tylko zapleść kilka centymetrów naszego wzoru z jednej i z drugiej strony, i gotowe!


Całość prezentuje się całkiem ciekawie. Nie wiem jeszcze, jakie zrobić zapięcie. Póki, co wiążę go na supełek, ale myślę o zrobieniu czegoś z klamerką od starego paska. 

Jak Wam się podoba ten pomysł? O czym chcielibyście przeczytać w kolejnym wpisie? Chętnie poczytam o tym w komentarzach :)



Zobacz także

18 komentarze

  1. Wow, genialny pomysł i genialne wykonanie ;) I w ogóle ten zegarek jest świetny, ta tarcza jest cudna! ;)
    Ojej, ja niestety nie mam pomysłów, a raczej życzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł. Pasek wyszedł subtelny - podoba mi się. :) Wskazówki zegarka są piękne, a ta mała przywieszka z rowerem - śliczna. Całość romantyczna. :) Ciekawa jestem jak sobie poradzisz z zapięciem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie update jak tylko się z nim uporam :)

      Usuń
  3. Nie pomyślałam o taki pasku. Inne, bardziej skomplikowane rzczy tak jak coś na szydełku, a tu taki prosty i efektowny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dość, że ciekawe i ładne, to jeszcze ekologiczne. ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ten zegarek! Zawsze podziwiam ludzi, którym się chce tworzyć takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej efekt jest powalający :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda genialnie :) szkoda że jakoś nigdy mi nie szło robienie tych przeplatanek z muliny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny pomysł! W podstawówce byłam mistrzem robienia bransoletek z muliny, więc w tym wypadku pewnie też dałabym sobie radę :) A czy sam zegarek nie jest za cieżki dla tej muliny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek tylko wygląda na ciężki, ale w rzeczywistości jest bardzo leciutki :)

      Usuń
  9. Super! Z chęcią bym taki nosiła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja. Zegarek wygląda bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM