WIETRZENIE SZAFY

Dzisiaj trochę spontanicznie, bo w sumie nie miałam w planach tego wpisu. Miałam raczej napisać o kosmetykach, które kupiłam jakiś czas temu...


Dzisiaj trochę spontanicznie, bo w sumie nie miałam w planach tego wpisu. Miałam raczej napisać o kosmetykach, które kupiłam jakiś czas temu i podzielić się z Wami pierwszym wrażaniem na ich temat, ale to nie ucieknie :)


Od jakiegoś czasu robię gruntowne porządki i pozbywam się rzeczy, których nie wżywam. Zresztą jak to robię opiszę w kolejnej notce. Ostatnio zrobiłam ogromne porządki w szafie i zauważyłam, że mam sporo ciuchów w dobrym stanie lub nawet idealnym, ale w ogóle ich nie noszę i prawdopodobnie nie będę. Postanowiłam więc wystawić je na sprzedaż. Więc jeśli jesteście zainteresowane to zapraszam na mój profil na allegro i vinted.pl :)




 







Zobacz także

0 komentarze

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM