DIY: GEOMETRYCZNY ORGANIZER

Nie wiem jak Wy, ale ja ostatnio szaleję na punkcie geometrycznych dekoracji do mieszkania. Na pinterest ciągle przewijają mi się zdjęc...

geometryczny organizer, diy, organizer, zrób to sam, step by step, do it yourself, dekoracje, decoration, geometric decor, blog, blogger


Nie wiem jak Wy, ale ja ostatnio szaleję na punkcie geometrycznych dekoracji do mieszkania. Na pinterest ciągle przewijają mi się zdjęcia przepięknych terrariów na roślinki, papierowe diamenty w formie girlandy i wiele, wiele inny pięknych przedmiotów. Sama jakiś czas temu pokazałam Wam jak zrobić geometryczny kryształ ze słomek dopicia.


Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym projektem DIY i jak już pewnie się domyśliliście, będzie właśnie w geometrycznym stylu. Organizer, bo to będziemy właśnie robić jest super łatwy w wykonaniu no i super tani, bo większość rzeczy do jego stworzenia prawdopodobnie znajdziecie w domu, a efekt będzie niesamowity!

Co będzie nam potrzebne do zrobienia organizera?



 
Do wykonania naszego geometrycznego organizera będziemy potrzebować:

  • klej (magic, vikol nie ma znaczenia)
  • linijka
  • pędzelek do malowania (opcjonalnie)
  • farba akrylowa w dowolnym kolorze (opcjonalnie)
  • nożyczki
  • cyrkiel (koniecznie!)
  • ołówek
  • tekturka z bloku rysunkowego lub inny sztywny papier
Zaczynamy od narysowania na tekturce linii poziomej i pionowej. Następnie cyrklem wyznaczamy sobie trójkąty równoboczne. Nie będę podawać tutaj konkretnych wymiarów, bo raz, że ich nie pamiętam, a dwa nie jest to tak istotne. Po prostu im większe będą trójkąty tym większy będzie organizer i więcej przedmiotów można do niego włożyć. Ważne jest jednak, aby trójkąty ustawić tak samo jak na zdjęciu poniżej. Inaczej może nic z tego nie wyjść.
 
Kiedy już narysowaliśmy nasz szablon, zaznaczamy dokładnie te same trójkąty co na zdjęciu poniżej. Będziemy je później smarować klejem.

Gdy już wszystkie powyższe kroki mamy zrobione, wycinamy nasz szablon. Czerwonymi liniami zaznaczyłam miejsca, które trzeba naciąć.
Teraz zaginamy wszystkie trójkąty po liniach.
Ostatnim krok jaki musimy zrobić to posmarowanie klejem wszystkich trójkątów, które zaznaczyłam wcześniej na czarno. Teraz wystarczy już posklejać trójkąty z klejem z trójkątami sąsiednimi i gotowe!
Ja pomalowałam swój organizer na czarno, bo nie podobał mi się kolor tekturki. Całość prezentuje się następująco:

 Jak Wam się podoba taki organizer? Lubicie takie geometryczne przedmioty do domu? Chcielibyście abym zrobiła dla Was jakiś konkretny projekt? Jeśli tak, swoimi pomysłami możecie podzielić się ze mną w komentarzach, wybiorę kilka najfajniejszych i przedstawię je ba blogu :) 

Zobacz także

12 komentarze

  1. Wygląda świetnie, aż sama się pokuszę o zrobienie takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kreatywnie przygotowana rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejjj! Proste i eleganckie to jest. :P Bardzo fajny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swojego czasu miałam manię na geometryczne dodatki, ale aktualnie już mi przeszło. xD Chociaż nie powiem, korci mnie ten organizer, bo jest idealny na wrzucanie randomowych pierdół z biurka :'D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda na skomplikowanie, ale tak to przedstawiłaś, że chyba da się zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko tak wygląda, w rzeczywistości jest baaardzo proste :)

      Usuń
  6. Ostatnio mam hopla na punkcie geometrycznych dodatków do domu :) Ale najbardziej teraz chciałabym sobie skombinować te malutkie, szklane oranżerie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda super i do tego jest prosty w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł i wspaniały design!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda super! A przydałby mi się taki, bo mam pełno drobnych, które gdzieś latają w szufladzie z biurka. Właściwie to mam wszystko co potrzebne do zrobienia tego, więc chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM