TAPETA NA KWIECIEŃ

  Kiedy w styczniu pokazały się dwa modne kolory pantone na ten rok stwierdziłam, że to nie dla mnie. Nie przepadam za pastelami, a je...

 

Kiedy w styczniu pokazały się dwa modne kolory pantone na ten rok stwierdziłam, że to nie dla mnie. Nie przepadam za pastelami, a jedyne kolory jakie akceptuję to czarny, biały i szary. Ewentualnie granat. Nie wiem co za tym stoi i jak to się stało, ale polubiłam te kolory na tyle, że używam ich teraz wszędzie. Nawet na moich paznokciach ;)


W tym miesiącu postanowiłam, że moim motywem przewodnim będzie właśnie kolor pantone o nazwie Serenity. Do tego dodałam białe motyle, za którymi również szaleję od jakiegoś czasu i przepiękny ozdobny font. Z efektu jestem bardzo zadowolona, ale to Wy ocenicie czy Wam się podoba :).

Tradycyjnie tapetę możecie pobrać, klikając w poniższe linki:

Zobacz także

5 komentarze

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM