Jak spedzić wakacje po maturze?

Pamiętam jak chwilę przed maturą myślałam o tym, co będę robić w moje najdłuższe wakacje życia. Myślałam o wszystkich serialach i filmach...

wakacje, matura, wakacje po maturze, jak spędzić wakacje, co robić w wakacje, najdłuższe wakacje, co po maturze
Pamiętam jak chwilę przed maturą myślałam o tym, co będę robić w moje najdłuższe wakacje życia. Myślałam o wszystkich serialach i filmach, które mam do nadrobienia. Góra książek na biurku cały czas rosła, a ja nie miałam czasu ich przeczytać. W końcu musiałam przygotowywać się do matury, a nie czytać kolejny raz wszystkie części Harrego Pottera.


Na szczęście po maturze nie pamiętałam już większości moich wakacyjnych postanowień i bardzo dobrze, bo prawdopodobnie skończyłoby się to siedzeniem przed kompem lub telewizorem i marnowałabym czas na głupie seriale. Pomyślałam więc, że jeśli ty nie masz jeszcze pomysłu co chcesz robić w najdłuższe wakacje swojego życia lub masz plan przesiedzieć cztery miesiące przed komputerem to mam dla ciebie listę pięciu rzeczy, które możesz zrobić w te wakacje. Obiecuję, że nie będziesz się nudzić!

LISTA RZECZY DO ZROBIENIA W WAKACJE:


  1. Wyjedź gdzieś – to może być krótki wyjazd za miasto z przyjaciółmi, obóz związany z twoimi zainteresowaniami. Możesz pojechać sam/a jeśli nie lubisz podróżować w towarzystwie. Możesz objechać kraj, w którym mieszkasz, lub polecieć za granicę. Takie podróże rozwijają i inspirują. Być może poznasz kogoś nowego lub podszkolisz język. Nic nie tracisz, a możesz tylko zyskać :)

  2. Znajdź pracę – jeśli potrzebujesz gotówki, to jest to idealny czas, aby znaleźć pracę. To też dobry czas aby zdobyć doświadczenie na przyszłość. Branie udziału w wszelkiego rodzaju wolontariatach to również świetna okazja do poznania nowych ludzi i nauczenia się czegoś nowego. A propos uczenia się to...

  3. Naucz się czegoś nowego – od zawsze chciałaś nauczyć się szydełkować, ale nigdy nie miałaś czasu? A może masz ochotę nauczyć się nowego języka lub pójść na kurs tańca? To jest świetny czas, aby podjąć się takiego zadania. Kto wie, może odkryjesz w sobie artystę?
     
  4. Imprezuj – wakacje to też świetny czas aby po prostu się bawić! Chodź na koncerty i festiwale. Organizuj imprezy na działce lub w domowym ogródku. Fantastyczne wspomnienia gwarantowane!

  5. Niczym się nie przejmuj – nawet jeśli całe wakacje spędzisz w domu z książką w ręku lub przed komputerem, to nic się nie stało. To ty masz czuć się dobrze. Więc jeśli pod koniec wakacji nie będziesz miała wyrzutów sumienia, że twoje wakacje przebiegły nie tak jak chciałaś, to znaczy, że były to udane wakacje!
Jak spędziłyście swoje wakacje po maturze? Co jeszcze dopisałybyście do tej listy?

Zobacz także

0 komentarze

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM