PROJEKT DENKO #2

Trochę czasu minęło od ostatniego wpisu z serii denko, w poprzednim pokazywałam Wam kosmetyki do mycia buzi . Dzisiaj napiszę kilka słów ...

pharmaceris, krem z kwasem migdałowym, denko, blog, recenzja, krem 5% kwasu migdałowego
Trochę czasu minęło od ostatniego wpisu z serii denko, w poprzednim pokazywałam Wam kosmetyki do mycia buzi. Dzisiaj napiszę kilka słów o kilku kremach do twarzy i dwóch maseczkach, których ostatnio używałam. Jesteście ciekawe co tam wypróbowałam?


TOŁPA, Green, Nawilżający krem łagodzący


Używałam wielu kosmetyków firmy Tołpa zaczynając od produktów do mycia twarzy po maski i kremy i nigdy się na nich nie zawiodłam. Tak samo jest z tym kosmetykiem. Krem świetnie nawilża buźkę, ma super lekką konsystencję co bardzo lubię. Nie jest też tłusty co bardzo mi się podoba, bo nie cierpię tłustych kremów. Produkt nie zapycha porów i nie podrażnia skóry. Dodatkowo jest bardzo wydajny i ma świetny skład. Jeśli jeszcze nie używałyście kremu z tołpy to zdecydowanie polecam :) 

YVES ROCHER HYDRA VEGETAL – nawilżający krem do twarzy


 
Miałam tylko miniaturkę, więc nie wiem czy w ogóle powinnam się na jego temat wypowiadać. Jednak ta miniaturka sprawiła, że nie kupiłam pełnowymiarowego produktu. Krem ma świetną rzadką konsystencję, całkiem przyjemnie pachnie, jest wydajny i nie podrażnia skóry. I w zasadzie to są jego jedyne zalety. Nie zauważyłam, żeby krem w ogóle nawilżał czy robił cokolwiek dobrego dla mojej cery.

KREM PHARMACERIS Z 5% KWASEM MIGDAŁOWYM/ NIVEA Q10 PLUS – przeciwzmarszczkowy krem nawilżający

Krem z Pharmaceris to chyba jedyny produkt, który pomógł poprawić mi stan mojej cery. Kosmetyk bardzo fajnie nawilża buźkę, a dodatkowo delikatnie złuszcza naskórek. Stosowałam go codziennie wieczorem i nie zauważyłam, żeby w jakiś sposób podrażnił moją skórę. Chyba jedynym jego minusem jest to, że po jakimś czasie skóra przyzwyczaja się i krem nie działa tak jak na początku. Dla mnie to akurat nie problem, bo używałam go tylko na jesień, zimę i kawałek wiosny, a w lecie odstawiałam. Dzięki temu skóra jakby odzwyczajała się i na jesień znowu mogłam go używać. Teraz mam wersję z 10% kwasem migdałowym. Dam znać jak się sprawdza.

Co do kremu NIVEA to nie mogę za wiele o nim powiedzieć. Siostra przyniosła mi kilka jego próbek, ale nie używałam go do twarzy, ponieważ jestem w takim wieku, że nie muszę się jeszcze martwić o zmarszczki. Smarowałam nim jednak dłonie i muszę Wam powiedzieć, że świetnie pachnie, bardzo szybko się wchłania i niesamowicie nawilżał moje często popękane od zimna ręce. Na pewno warty jest przetestowania.

MASKA BIELENDA Z ALGAMI/ ORIENTANA – MASKA DO TWARZY NA NOC

Miałam dwa opakowania maski z bielendy i bardzo je lubiłam. Produkt świetnie oczyszcza buzię, a jednocześnie nie wysusza jej. Skóra jest przyjemnie gładka w dotyku. Maska jest super wydajna. Jedno takie opakowanie wystarczyło mi na co najmniej trzy aplikacje. Jedyny problem jaki z nią miałam jest chyba to, że po rozrobieniu jej jest bardzo rzadka, wręcz lejąca przez co ciężko się ją nakłada, ale jeśli chwilę poczekamy maska gęstnieje przez co też ciężko z nią pracować. Trzeba, więc tak wymierzyć sobie czas, aby nakładanie jej nie było problemem.

Natomiast maska z orientany to mój pierwszy kosmetyk tego rodzaju. W sensie, zawsze używałam masek, ale takich, które trzyma się na twarzy kilka minut, a później się ją zmywa. Tą z kolei nakładamy wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy i zostawiamy do wchłonięcia. Budzi to we mnie pewne zainteresowanie. Jeśli chodzi o działanie, to jest super. Świetnie nawilża i wchłania się w skórę. Maska jest przezroczysta, więc nie ma obaw, że pobrudzimy nią pościel. Dodatkowo przepięknie pachnie. Skóra po niej jest miękka w dotyku i wygląda na odżywioną. Jedno takie opakowanie wystarczy mi na 3-4 aplikacje, więc możemy powiedzieć, że jest super wydajna. Nie jestem tylko pewna jak z jej dostępnością i ile może kosztować, bo ja dostałam tę maskę od siostry. Jeśli jednak gdzieś ją znajdziecie to polecam ją wypróbować. Jest niesamowita!

Korzystałyście z tych kremów? Jak się u Was sprawdziły? Jakie kremy nawilżające lubicie najbardziej?

Zobacz także

0 komentarze

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM