Wiosenne plakaty do pobrania za darmo!

Nie pamiętam już kiedy ostatnio zrobiłam dla Was jakąś darmową grafikę do pobrania. Nie licząc oczywiście tapet na pulpit, które two...

plakaty, wiosna, blog, plakaty do pobrania, wylegarnia pomyslow, grafika, darmowa grafika, plakaty za darmo


Nie pamiętam już kiedy ostatnio zrobiłam dla Was jakąś darmową grafikę do pobrania. Nie licząc oczywiście tapet na pulpit, które tworzę dla Was co miesiąc. Stwierdziłam, więc że trzeba coś z tym zrobić. Motywacją był dla mnie pierwszy Dzień Wiosny, który obchodziliśmy kilka dni temu, pomyślałam więc, że fajnym pomysłem byłoby zrobienie darmowych plakatów do pobrania i wydrukowania właśnie z okazji nadejścia upragnionej wiosny.


Jeśli spodoba Wam się taki rodzaj grafiki i będzie zainteresowanie nimi, to będę mogła robić dla Was takie plakaty o wiele częściej. Koniecznie dajcie mi znać co o nich myślicie. Powiedzcie mi też czy bylibyście zainteresowani tego typu darmowymi rzeczami. Prace przygotowane się w wysokiej jakości druku i w formacie A4. Możecie korzystać z nich niekomercyjnie i dzielić się linkiem do tego wpisu z kimkolwiek chcecie. Nie można ich jednak odsprzedawać. Po kliknięciu na poniższe zdjęcia zostaniesz przeniesiony na stronę, z której możesz pobrać plakat:

https://drive.google.com/file/d/0B3J08pFdMGo4N2QxSDMzSzY5ek0/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B3J08pFdMGo4ZzYyb3lSNVlRYmc/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3J08pFdMGo4ZGd4YjIzVm9MZFE/view?usp=sharing

Zobacz także

7 komentarze

  1. Wszystkie bardzo ładne ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne - takie wiosenne, pogodne, a zarazem minimalistyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne grafiki :) Podobają mi się "Think Sprig" i "wiosna na huśtawce". A co do Twojego pytania, to bym chętnie korzystała, gdybyś dodawała więcej takich grafik na różne okazje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, będę przygotowywać ich więcej :)

      Usuń
  4. Ja pobrałam sobie tę pierwszą i jestem bardzo na tak.

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM