5 POMYSŁÓW NA UPOMINKI Z OKAZJI DNIA KOBIET

Każda z nas przynajmniej raz w życiu dostała prezent, który totalnie nas rozczarował. Znacie to uczucie, kiedy drżącymi z emocji rękami r...

dzień kobiet, prezenty, pomysł na prezent, pomysły, pomysł na prezent blog, dzień kobiet blog
Każda z nas przynajmniej raz w życiu dostała prezent, który totalnie nas rozczarował. Znacie to uczucie, kiedy drżącymi z emocji rękami rozpakowujecie upominek, a Waszym oczom ukazuje się kolejna para skarpetek lub kolejny kubek z napisem zamiast zestawu kosmetyków o, którym marzyłyście? 

Tak, mi też się to zdarzyło. A najgorsze są później te wymuszone uśmiechy i podziękowania. W końcu nie powiemy bliskim, że tymi skarpetkami w misie to mogą sobie co najwyżej przyozdobić kaktusa. Dlatego postanowiłam stworzyć listę pięciu pomysłów na upominki z okazji Dnia kobiet, która mam nadzieję uchroni Was przed prezentowymi koszmarkami :)

Słodkości


Może bombonierki, czekoladki i inne słodkości to banalny pomysł na prezent, ale to jest właśnie coś co lubię dostawać na tego typu okazje. I myślę, że nie jestem w tym jedyna. A dodatkowo, jeśli taka czekolada ma jakiś spersonalizowany napis to już w ogóle ekstra. Czekoladowy telegram to świetna propozycja na prezent z okazji Dnia kobiet. Możecie zamówić go tutaj

Kosmetyki


Fajnym pomysłem na prezent będą kosmetyki lub akcesoria do makijażu, ale takie, które dana kobieta chciałabym mieć lub od jakiegoś czasu na nie poluje lub czeka na cenową okazję. Nie widzę sensu w kupowaniu komuś cieni do powiek, mimo że wiem, że dana osoba się nie maluje, bo prawdopodobnie taki kosmetyk będzie leżał nieużywany. Natomiast, jeśli wiem, że np. moja mama czy siostra od dawna zachwyca się jakimś kosmetykiem, ale jeszcze go nie ma, to wiem, że taki prezent bardzo by ją ucieszył.


|MAKEUP REVOLUTION PALETA 32 CIENI| THE BALM ROCKSTAR CIENIE| MAKEUP REVOLUTION ZESTAW DO KONTUROWANIA|

Książki/ muzyka


Dla dziewczyn które urodziły się ze słuchawkami w uszach i książką w ręku, najlepszym prezentem będzie najnowsza płyta ulubionego zespołu czy trzymający w napięciu kryminał (o ile lubi kryminały). Jeśli nie do końca wiesz jakiej muzyki lubi słuchać wybranka, najlepszym wyjściem będzie wykupienie konta premium na Spotify :)

 |PŁYTA ADELE 25 | KSIĄŻKA "DZIEWCZYNA Z POCIĄGU| BLACKSTAR DAVID'A BOWIE|

Biżuteria


Świetnym pomysłem na prezent jest oczywiście modna biżuteria, o ile wybranka nosi ją na co dzień. Tutaj wybór jest ogromny. Od dużych błyszczących bransoletek po delikatne łańcuszki. Biżuteria z ogromnych sieciówek lub małych butików. Personalizowane lub te tworzone przez osoby zajmujące się rękodziełem. 

| KOLCZYKI ZAMKI BŁYSKAWICZNE| BRANSOLETKA Z MINERAŁÓW| BRANSOLETKA KONICZYNKA|

Prezenty diy


A jeśli już mówimy o rękodziele, to chyba najlepszym prezentem jest ten, który wykonamy sami. Wiecie, taki od serca. W internecie znajdziemy mnóstwo inspiracji i tutoriali jak zrobić biżuterię, ramkę na zdjęcia czy kolaż ze zdjęć z instagrama. Dla Was wyszukałam najciekawsze projekty DIY, które zrobiłam na przestrzeni dwóch lat blogowania. Może zainspiruję Was do zrobienia takiego prezentu samodzielnie :)


Na dzisiaj to już wszystko. Obchodzicie Dzień Kobiet? Co jeszcze dodalibyście do tej listy? Chętnie poczytam o tym w komentarzach!

Zdjęcia pochodzą z czekoladowytelegram.pl, kosmetykizameryki.pl, empik.com, pakamera.pl i mojego bloga. Wpis nie jest sponsorowany.

Zobacz także

2 komentarze

  1. Proste pomysły, ale zdecydowanie takie, które przypadną do gustu. :) Ja czekam co moja klasa zorganizuje na dzień kobiet. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny wpis dla tych którzy szukają czegoś na tak zwaną ostatnią chwilę. Najbardziej podobają mi się posty z kategorii Słodkości oraz Książki/ muzyka, ale reszta też jest super.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM