SHARE WEEK 2016

To już piąta edycja SHARE WEEK, w której blogerzy polecają innych blogerów. I chociaż tę akcję śledzę od początku jej powstania, to ja...

share week, andrzej tucholski, 2016, blogi, polecenia,



To już piąta edycja SHARE WEEK, w której blogerzy polecają innych blogerów. I chociaż tę akcję śledzę od początku jej powstania, to ja biorę w niej udział po raz pierwszy. Po prostu zawsze odkładałam to na tzw. później, aż przegapiłam okazję. Dzięki akcji Andrzeja Tucholskiego poznałam wiele, niesamowitych blogów, więc warto brać w niej udział!


ZASADY: 

Domyślam się, że nie każdy słyszał o tej akcji, więc pozwoliłam sobie zacytować jej zasady:


1. Na swoim blogu lub kanale wideo publikujesz materiał, w którym polecasz innych autorów (blogerzy – blogerów a youtuberzy – youtuberów)

2. Kryterium jest JAKOŚĆ i WAŻNOŚĆ danego autora w Twoim życiu (zasięgi, popularność itp – tym razem nieistotne)

3. Link do swojego materiału blogowego/wideo wrzucasz do komentarzy POD TYM WPISEM.

4. Swoje polecenia przepisujesz do ODPOWIEDNIEGO FORMULARZA (formularz ma tylko trzy miejsca, więc musisz wybrać najważniejsze)

5. Dajesz znać poleconym osobom, że je lubisz i dobrze się bawicie :)

MOJE POLECENIA:

 

OSZCZEDNICKA.PL – na blogu pisze o swoich przemyśleniach na temat finansów i dzieli się miesięcznymi wydatkami jej rodziny. Treści na jej blogu są na tyle inspirujące i motywujące, że sama dzięki niej zaczęłam zwracać uwagę na co wydaję pieniądze i staram się kontrolować swoje wydatki. 


 
 

JESTRUDO.PL – Każdy kto chodź trochę interesuje się fotografią powinien znać bloga Natalii. Nikt tak jak ona nie potrafi wytłumaczyć dziwnie brzmiących nazw i zagadnień związanych z tą dziedziną. Jeśli jeszcze nie znasz jestrudo.pl to koniecznie musisz zajrzeć na ten blog. 

 

 

MDCB.PL – Najpierw poznałam ich stronę na facebooku i zachwycili mnie swoim humorem, dialogami i historyjkami. Od jakiegoś czasu namiętnie czytam ich bloga i z każdym nowym wpisem uwielbiam go coraz bardziej. Niesamowita para. Koniecznie musicie poznać ich bloga :).


A Wy jakie blogi czytacie najchętniej?

Zobacz także

3 komentarze

  1. Uwielbiam Jest Rudo, nawet właśnie mam otwarte w zakładce obok. :) Bardzo mnie cieszy, że tyle osób bierze udział w tej akcji. Liczę, że dzięki temu blogerzy będą chętniej polecać treści innych. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakże mnie cieszy, że zaczęłaś zwracać uwagę na co wydajesz pieniądze i starasz się kontrolować wydatki!!! :) Mam nadzieję, że projekt "52 tygodnie..." pomoże Ci jeszcze bardziej uporządkować Twoje finanse :)

    Dziękuję za polecenie!

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM