ZESTAW DO MANICURE HYBRYDOWEGO SEMILAC

Firmę Semilac i ich lakiery hybrydowe znają już chyba wszystkie maniaczki manikiuru. Ja bardzo długo wzbraniałam się przed zakupem swojego p...

semilac, zestaw, zestaw semilac, paznokcie, manicure, recenzja, blog, opinie, co w nim jest

Firmę Semilac i ich lakiery hybrydowe znają już chyba wszystkie maniaczki manikiuru. Ja bardzo długo wzbraniałam się przed zakupem swojego pierwszego zestawu, ponieważ moje naturalne paznokcie zawsze były w bardzo dobrej kondycji. Nigdy się nie łamały, były grube i twarde i bałam się, że hybrydy mi je zniszczą. Zresztą nie przeszkadzało mi, że zwykły lakier do paznokci wytrzymuje u mnie maksymalnie 3 dni, bo lubię często zmieniać kolory na moich pazurkach. 


Po obejrzeniu setki filmów na youtubie i tysiącach zdjęć na portalach typu pinterest czy zszywka, na których widziałam mnóstwo pięknych zdobień robionych na hybrydach, które za nic w świecie nie udały by mi się na zwykłych lakierach, skusiłam się na zestaw Semilaca.

CO ZNAJDZIEMY W ZESTAWIE SEMILAC? 

 


W zestawie Semilac znajdziemy wszystko co potrzebne jest to zrobienia manicure hybrydowego oraz produkty do jego ściągnięcia. Nie musimy dokupywać jakiś specjalnych urządzeń do ściągnięcia hybryd czy do ich zrobienia, to co znajdziemy w zestawie zdecydowanie nam wystarczy.

W zestawie znajduje się:

  • przepiękna lampa UV
  • dwa pilniczki różnej grubości
  • polerka
  • zmywacz do hybryd
  • odtłuszczacz do paznokci
  • folie do ściągania hybryd
  • waciki bezpyłowe
  • BAZA po lakier
  • lakier 026 My Love
  • TOP na lakier hybrydowy
  • i striper do ściągania lakieru hybrydowego (wygląda jak kostka do gry na gitarze, ja tego nie używam, bo wygodniej pracuje mi się z drewnianym patyczkiem)

Ja dokupiłam sobie jeszcze dwa prześliczne kolory. Pierwszy to 093 Silver Dust, który jest pięknym srebrnym kolorem z bardzo malutkimi drobinkami, które przepięknie odbijają światło. Drugi natomiast to 017 Grey i jest to cudowny szary kolor, który wpada delikatnie w brąz. Powiedziałabym, że to taka kawa z mlekiem.

Hybrydy w domu robię już od czterech miesięcy ( swój zestaw mam od grudnia minionego roku) i noszę je non stop. Niestety moje paznokcie nie są już w tak dobrej kondycji jak były zanim zaczęłam używać lakierów hybrydowych. Stały się o wiele cieńsze i matowe. Częściej się łamią gdy ni na nich nie mam. Kiedyś nie miałam z nimi takich problemów. Na pewno robię je dobrze, bo korzystałam z instrukcji Semilaca. Po prostu zmywacze z acetonem, i mechaniczne zdejmowanie ich uszkadza paznokcie.

Bardzo lubię manicure hybrydowy i nie mam zamiaru z niego zrezygnować, aczkolwiek nie kocham go aż tak, żeby na zawsze rozstać się ze zwykłymi lakierami. Prawdopodobnie będę używać obu tych metod na zmianę, aby zniwelować chociaż trochę uszkodzenia na moich paznokciach.

Lubicie lakiery hybrydowe? Jakie marki lakierów uważacie za najlepsze? Zauważyłyście jakąś znaczącą zmianę w wyglądzie i kondycji Waszych paznokci? Chętnie poczytam o tym w komentarzach :)

Zobacz także

2 komentarze

  1. Robiłam hybrydy tylko raz i przyznam, wytrzymałam zaledwie tydzień. Nie mogę mieć długi czas tego samego koloru naprawdę hahah :D Jednak ostatnio szczerze zastanawiałam się nad tym samym zestawem, bo przeszła mi mania zmieniania kolorów co 2 dni. Semilac są drogie, jednak lepiej zainwestować w lepszy produkt :)
    >> xyumv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to samo! Też nie potrafię wytrzymać z jednym kolorem na paznokciach cały tydzień, dlatego albo je zdejmuję albo maluję po wierzchu zwykłym lakierem :P

      Usuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM