5 POMYSŁÓW NA PREZENT NA DZIEŃ CHŁOPAKA

Dzień Chłopaka obchodzimy w Polsce 30 września, czyli za 3 dni. Z tej okazji postanowiłam, zrobić dla Was listę pięciu pomysłów na pr...

dzień chłopaka, prezenty, pomysły na prezent na dzień chłopaka, tanie prezenty, praktyczne prezenty, diy


Dzień Chłopaka obchodzimy w Polsce 30 września, czyli za 3 dni. Z tej okazji postanowiłam, zrobić dla Was listę pięciu pomysłów na prezent z tej okazji. Starałam się wybrać takie rzeczy, aby nie były jakoś szczególnie obciążające dla portfela i żeby były praktyczne. Chyba nikt nie lubi prezentów, które można postawić tylko na półkę ;)


AKCESORIA SPORTOWE:

Jeśli chłopak, którego chcesz obdarować prezentem lubi aktywność fizyczną, może warto byłoby właśnie skupić się na tym. Mogą to być nowe rękawice, bo poprzednie mu się zniszczyły, lub pulsometr, którego nie ma, a zawsze chciał mieć. Myślę, że żaden mężczyzna nie pogardziłyby sportowym gadżetem, który ułatwiłby mu treningi. 
nike.com | e-insportline.pl

GRY:

Dla fanów komputerowych rozgrywek, najlepszym prezentem byłaby gra o premierze, której mówi od kilku miesięcy.  A jeszcze fajniej gdyby była z edycji limitowanej.  Często gry ze specjalnej edycji posiadają jakieś specjalne dodatki ( punkty go gry, pendrive, smycz itp.).
empik.com

ELEKTRONIKA:

Chyba jeszcze nie spotkałam chłopaka, który nie lubiłby gadżetów elektronicznych. W sklepach znajdziemy mnóstwo produktów tego typu, a wybór zależy już tylko od tego, czego potrzebuje Wasz mężczyzna oraz od kwoty, jakiej chcecie na taki prezent przeznaczyć. 
komputronik.pl | agito.pl | saturn.pl


GALANTERIA:

Jeśli twój mężczyzna lubi elegancki styl, dobrym pomysłem na prezent dla niego będą stylowe dodatki. Może to być na przykład mucha, jeśli takie nosi. Ciekawym pomysłem są też spinki do mankietów. Na pakamerze jest ogromny wybór oryginalnych spinek. Elegancki pasek do spodni to coś, czego nigdy nie powinno zabraknąć w męskiej garderobie.
nixon.com | pakamera.pl | zalando.pl

DIY:

W internecie znajdziemy mnóstwo pomysłów na własnoręcznie robione prezenty. Jeśli nie macie czasu na szukanie prezentów, to jest świetny czas, aby zrobić coś samemu. W końcu liczy się gest!
  

Obchodzicie Dzień Chłopaka? Co jeszcze dodalibyście do tej listy?


Zobacz także

10 komentarze

  1. Z kupowaniem elektroniki lepiej się powstrzymać, jeśli obdarowywany jest jej fanem. Bardzo trudno trafić wtedy w gust takiej osoby, ale bardziej w jej potrzeby. Zwłaszcza jak się samemu nie jest specjalistą w tej dziedzinie. Już lepiej zobaczyć, co dana osoba już ma i wybrać coś, co będzie tego uzupełnieniem - jak telefon, to pokrowiec na niego, jak komputer stacjonarny, to jakąś fajną podkładkę pod mysz, albo może nawet jakąś małą półeczkę do uporządkowania kabli i ładowarek od urządzeń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą w 100%, dlatego większość gadżetów, które podałam to właśnie uzupełnienie. Jak chociażby powerbank do telefonu.

      Usuń
  2. Dobrze, że mi przypomniałaś. Zostało mało czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty i super, ze mi przypomniałaś o tym bym mojego "Chłopaka" - męża właściwie troszkę porozmieszczała w środę :) Dla mnie zawsze idelnym pomysłem na każdą okazję jest książka, a właśnie takową będzie Make Life Hader, którą nabyłam dzięki wymianie książkowej - jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię książki w postaci prezentów. Nie tylko dawać, ale też dostawać :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne pomysły. :D Jestem trochę na wygranej pozycji, bo chłopaka nie posiadam, ale kolegom z klasy muszę coś wymyślić, bo to ja jestem z dziewczyn ta kreatywna. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to. Też zawsze byłam tą, która musiała wymyślać takie rzeczy :P

      Usuń
  5. U nas zawsze sprawdzają się gry - jest to banał, z którego Piotrek zawsze jest zadowolony, a ja nie muszę kombinować. Dlatego kupuję je w ostateczności :) Zazwyczaj udaje mi się coś ciekawszego wymyślić. Z eleganckich prezentów zawsze staram się do głównego prezentu dorzucać poszetki - w sieciówkach mało kto je kupuje, więc często są mocno przecenione, a udało mi się znaleźć kilka jedwabnych :) Polecam H&M i KappAhl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja po prostu słucham, co on mówi, że chciałby sobie kupić i z tego zawsze potem mogę coś wyłuskać. Drobniejszy prezent na Dzień Chłopaka, czy Mikołajki, i większy na urodziny czy też np. Boże Narodzenie :) PS. Wiedziałaś, że niedługo po Dniu Chłopaka, 22 października, jest Dzień Dziewczyny? :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM