Tapeta na wrzesień

Witajcie! Kilka dni temu wróciłam z gorącej Grecji i trochę bałam się, że wpis nie pojawi się na czas. Wiecie jak to jest, kiedy są...



back to school, background, tapeta na pulpit, szkoła

Witajcie! Kilka dni temu wróciłam z gorącej Grecji i trochę bałam się, że wpis nie pojawi się na czas. Wiecie jak to jest, kiedy są wakacje, troszkę się rozleniwiamy i później trudno jest nam wrócić do pracy, szkoły
i codziennych obowiązków. Ale na szczęście zebrałam się w sobie i stworzyłam dla Was tapetę na wrzesień.

Wrzesień kojarzy mi się z kończącym się latem, jesiennym powietrzem i złotymi liśćmi na drzewach. Ten miesiąc jest też nieszczególnie lubiany przez dzieciaki, bo dla nich zaczyna się szkoła. Pamiętam jak we wrześniu kupowałam książki, kolorowe zeszyty i przybory szkolne. Jejku jak to człowieka jarało! Ale później przychodziła nauka, sprawdziany, kartkówki i odpytywanie, czego szczerze nie lubiłam. I to właśnie rozpoczęcie roku szkolnego było inspiracją do stworzenia tapety. Bo w tym roku nie mogę narzekać na jesienną pogodę, gdyż lato twardo się z nami trzyma ;)

Tapetę  możecie pobrać klikając w poniższe linki:


A Wam, z czym kojarzy się Wrzesień? Może macie jakieś pomysły na kolejne tapety? Chętnie przeczytam 
o tym w komentarzach.

Zobacz także

2 komentarze

  1. Chyba tak bardzo bym nie chciała sobie uświadamiać powrotu do szkoły. Tapeta sama w sobie bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza! uwielbiam takie tapety :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM