DIY: BACK TO SCHOOL - klipsy

W tym tygodniu wszyscy tworzą wpisy lub filmy z serii BACK TO SCHOOL. Stwierdziłam, że to będzie dobra okazja do zrobienia takiego wp...

lakier do paznokci, klipsy biurowe, diy, back to school, decor


W tym tygodniu wszyscy tworzą wpisy lub filmy z serii BACK TO SCHOOL. Stwierdziłam, że to będzie dobra okazja do zrobienia takiego wpisu na moim blogu, tym bardziej, że dawno dodałam tutaj coś związanego 
z DIY.


Nie będzie to coś mega niezwykłego, bo większość projektów zapewne widzieliście już u innych blogerów 
i youtuberów, a ja nie chciałabym się powtarzać. 

Dzisiaj ozdobimy klipsy biurowe. Ja używam klipsów non stop na uczelni. Zazwyczaj do przypinania papieru lub tektury do deski malarskiej, którą później umieszcza się na sztaludze. Z racji tego, że są czarne to nie dość, że są nudne to ciągle je gubię lub komuś pożyczam, przez co wiecznie mi ich brakuje. A tym sposobem sprawię, że będą się trochę wyróżniać i łatwiej będę mogła je znaleźć w swojej torbie.

Do ozdobienia naszych klipsów potrzebujemy tylko lakierów do paznokci (lub farbek akrylowych) 
i oczywiście klipsów.

I teraz już wszystko zależy od Was. Wybieracie wzór jaki wam się najbardziej podoba i malujecie.
Ja wybrałam kropki, a na drugim namalowałam króliczka, który trochę wygląda na ześwirowanego ;)
klipsy, diy, decor, clips, office



Mam dla Was jeszcze trzy projekty z serii BACK TO SCHOOL, które zrobiłam w 2014 roku:


Zobacz także

4 komentarze

  1. super :D mój klimat. Będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze :) tak niewiele trzeba by coś zmieniło się w piękną rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie fajne :-) Moje córy uwielbiają DIY, więc podsunę im Twoje pomysły. Będą miały furę zabawy, a ja trochę czasu na swoje sprawy. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM