Nowy wygląd bloga!

Na pewno zauważyliście, że od jakiegoś czasu na blogu nie pojawiają się nowe wpisy, na facebook'u wieje pustką, a instagram to jedyne...

Na pewno zauważyliście, że od jakiegoś czasu na blogu nie pojawiają się nowe wpisy, na facebook'u wieje pustką, a instagram to jedyne miejsce, na którym jeszcze coś się jeszcze dzieje. Było to spowodowane sesją, chciałam ogarnąć wszystko jak najszybciej, aby później nie zaliczać przedmiotów w drugich terminach. Chciałam też trochę odpocząć, bo szczerze mówiąc nie miałam ochoty pisać i przygotowywać kolejnych projektów DIY. Po prostu trochę się wypaliłam i potrzebowałam nabrać dystansu do pewnych rzeczy.


Na szczęście już wracam, w raz z powrotem postanowiłam nieco odświeżyć wygląd bloga. Wiecie. Taki świeży start ;). Poprzedni szablon bloga był już trochę przestarzały, denerwowało mnie w nim kilka rzeczy, których już się pozbyłam.

CO SIĘ POZMIENIAŁO?



KOMENTARZE – system komentarzy bloggera denerwował mnie od zawsze, bo ciągle miałam z nim problemy. Często nie mogłam odpisać na czyjś komentarz, bo coś się wysypywało. W żaden sposób nie dało się wyróżnić ciekawej wypowiedzi i brakowało mi opcji głosowania. Wiecie, coś jak "like" na facebook'u. System Disqus też nie jest moim faworytem, bo miałam z nim ogromne problemy na innym moim blogu, ale póki co to jest najlepsze darmowe narzędzie jakie znalazłam, więc zobaczymy jak się będzie sprawdzać.

MENU – wcześniej menu główne zawierało tylko opis i kontakt, a kategorie były po prawej stronie, co strasznie mnie denerwowało, ale nie mogłam nic z tym zrobić. Teraz wszystkie kategorie są w menu pod nagłówkiem, a na dodatek ładnie się rozwija :).

UKŁAD KAFELKOWY WPISÓW – w poprzednim wyglądzie bloga, wszystkie wpisy leciały ciągiem, co utrudniało czytanie, szukanie konkretnego posta i w ogóle źle to wyglądało. Teraz najnowszy wpis jest większy przez co bardziej widoczny, a starsze są mniejsze. Wygląda to lepiej i wydaje mi się, że łatwiej jest znaleźć interesujący nas wpis.

SOCIAL MEDIA – ikonki do profili społecznościowych są teraz w lewym górnym rogu, fanpage został w tym samym miejscu. Dodatkowo dodałam ikonkę do mojego kanały na youtube, a instagram przeniosłam na sam dół strony.


Jest jeszcze kilka rzeczy do zmiany jak na przykład nagłówek, bo mam wrażenie że totalnie tu nie pasuje i pewnie jest kilka błędów, o których pewnie jeszcze nie wiem, więc jeśli zobaczycie, że coś nie jest przetłumaczone lub nie działa tak jak powinno, byłabym wdzięczna gdybyście napisali mi o tym, czy tutaj w komentarzach, czy na facebook'u. Na dzisiaj to już wszystko. Obecnie jestem na wakacjach, więc nowe projekty DIY pojawią się prawdopodobnie w następnym tygodniu. Trzymajcie się i do zobaczenia niedługo! :)

Zobacz także

1 komentarze

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM