DIY: PAPIEROWY PIKACHU

Mój dzisiejszy wpis miał być recenzją książki, którą przeczytałam kilka tygodni temu i chciałam podzielić się z Wami swoimi przemyś...


diy, origami pikachu, pikaczu, pokemon, pokemongo, pokemon diy, pikaczu z papieru, do it yourself, zrób to sam, step by step

Mój dzisiejszy wpis miał być recenzją książki, którą przeczytałam kilka tygodni temu i chciałam podzielić się z Wami swoimi przemyśleniami na jej temat. Mam już nawet wszystko napisane, zdjęcia też już są gotowe, wystarczy już tylko wrzucić wszystko na bloga i opublikować. Wczoraj wieczorem, tuż przed pójściem spać wpadłam na pomysł zrobienia kolejnego projektu DIY.


Od kilku dni lub tygodni na świecie panuje totalny szał na pokemony, a wszystko to za sprawą twórców mobilnej gry PokemonGo. W internecie co jakich czas pojawiają się wzmianki o tej grze, na youtubie publikowane są filmy na jej temat. Nawet moi znajomi zaczęli chodzić z nosem w telefonach po całym mieście szukając pokemonów.

Mnie ta gra stety lub niestety nie przekonała do siebie, ale pamiętam, że jako dzieciak zawsze oglądałam Pokemony. Pamięta ktoś jeszcze te metalowe krążki, które znajdowało się w chrupkach, a później grało się nimi z dzieciakami na podwórku? Chyba nazywały się Metal Tazo.

Dzisiaj, przychodzę do Was z szybkim projektem DIY, w którym będziemy robić papierowego Pikachu. Jeśli robiliście kiedyś tulipany z papieru to ten model nie sprawi Wam żadnego problemu. Jeśli nigdy wcześniej nie składaliście origami lub uważacie, że nie macie zdolności manualnych, to tym tutorialem udowodnię Wam, że się myliliście :).

Jedyne co jest Wam potrzebne do zrobienia papierowego pokemona to żółta kartka dowolnej wielkości (musi być kwadratowa), czarny i czerwony flamaster lub cienkopis. Cały tutorial znajduje się w poniższym filmie. Udanej zabawy! :)


Zobacz także

2 komentarze

  1. Świetne do ćwiczeń małej motoryki u dzieci, teraz pokemony są popularne, a więc można połączyć dobra zabawę z pracą. Może nie dla najmniejszych ale starsze przedszkolaki czy szkolne dzieci napewno będą się dobrze bawiły 😊
    Wypróbuję z pewnością u mnie w domu.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM