5 pomysłów na prezent na Dzień Matki

Zawsze uważałam, że najlepsze prezenty to te, które są przemyślane, a nie przygotowywane na ostatnią chwilę. Coś co ucieszy drugą osobę, ...

dzień matki, prezenty, pomysły na dzień matki, prezenty na dzień matki, blog
Zawsze uważałam, że najlepsze prezenty to te, które są przemyślane, a nie przygotowywane na ostatnią chwilę. Coś co ucieszy drugą osobę, a nie prezent na odczepkę, który złapiemy między regałami sklepu kupując ziemniaki. Dokładnie za siedem dni obchodzimy w Polsce Dzień Matki, więc dla wszystkich zapominalskich jest to najwyższa pora, aby pomyśleć o prezentach. Dzisiaj przychodzę do Was z moimi pięcioma sprawdzonymi pomysłami na prezent z okazji Dnia Mamy.

FOTO KSIĄŻKA


Fajnym pomysłem na prezent z okazji Dnia Matki, będzie album ze zdjęciami lub popularne już od jakiegoś czasu foto książki. Sama podarowałam taki album mojej mamie kilka lat temu i za każdym razem, gdy wracam do domu to go przeglądamy. Mama też od czasu do czasu dodaje do niego kolejne zdjęcia. Ja w najbliższej przyszłości zrobię sobie instabook, jak uzbieram więcej ładnych zdjęć.

Przykładowe strony, gdzie możecie zamówić foto książkę:
  • fotojoker.pl
  • empikfoto.pl
  • printu.pl/instabook

KOSMETYKI


Kolejnym uniwersalnym pomysłem na prezent będą kosmetyki, zestawy kosmetyków lub akcesoria do makijażu, ale takie, które Twoja mama chciałabym mieć lub od jakiegoś czasu na nie poluje lub czeka na cenową okazję. Nie widzę sensu w kupowaniu mojej mamie kosmetyków do makijażu, bo wiem że się nie maluje i prawdopodobnie taki kosmetyk będzie leżał nieużywany. Natomiast, wiem, że moja mama ucieszyła by się z kosmetyków do pielęgnacji twarzy lub ciała.

SŁODYCZE


Może bombonierki, czekoladki i inne słodkości to banalny pomysł na prezent, ale to jest właśnie coś co lubię dawać na tego typu okazje. Słodycze mogą być też świetnym dodatkiem do innego prezentu czy kwiatów. Dodatkowo, jeśli taka czekolada czy bombonierka ma jakiś spersonalizowany napis to już w ogóle ekstra. Taki czekoladowy telegram to świetna propozycja na prezent z okazji Dnia Matki.

KSIĄŻKI


Każda zabiegana mama potrzebuje chwili relaksu z kubkiem ulubionej herbaty lub kawy i lekką książką lub audiobookiem. Tutaj wybór jest ogromny: od horrorów, po kryminał, aż po romanse. Każdy znajdzie coś dla siebie :)

BIŻUTERIA

 

Jeśli twoja mama lubi biżuterię i chętnie nosi ją na co dzień, to świetnym pomysłem na prezent jest oczywiście modna biżuteria. Tutaj wybór też jest przeogromny. Od dużych błyszczących bransoletek po delikatne łańcuszki. Biżuteria z ogromnych sieciówek lub małych butików. Personalizowane lub te tworzone przez osoby zajmujące się rękodziełem. Te ostatnie lubię najbardziej i chętnie ją kupuję lub tworzę sama, bo mam pewność, że takiej biżuterii nie będzie nosiło pół świata.

Przykładowe strony, gdzie możecie kupić biżuterię handmade: pakamera.pl, dawanda.com, srebrnaagrafka.pl


Na dzisiaj to już wszystko. Obchodzicie Dzień Matki? Jak spędzacie ten czas? Co jeszcze dodalibyście do tej listy? Chętnie poczytam o tym w komentarzach!

Zobacz także

2 komentarze

  1. Zdjęcia (czy to fotoksiążka, czy album) oraz książki to zdecydowanie najlepsze pomysły! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie pomysł z fotoksiążką podoba mi się najbardziej. :) Chociaż to coraz bardziej popularna forma prezentowania zdjęć, to sam w sobie pomysł na prezent oryginalny. :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM