DIY: Świecznik z nietoperzem

W ostatnim wpisie pokazywałam Wam jak zrobić organizer na przybory biurowe . Dzisiaj przygotowałam coś dla miłośników zapachów – super...


W ostatnim wpisie pokazywałam Wam jak zrobić organizer na przybory biurowe. Dzisiaj przygotowałam coś dla miłośników zapachów – super łatwy, tani i oryginalny świecznik na Halloween. 
Do zrobienia naszego świecznika potrzebujemy:

- pędzelek
- słoiczek
- czarną farbę akrylową
- flamaster


To, co musimy zrobić, aby nasz świecznik nabrał halloween’owego charakteru to narysowanie kształtu nietoperza na słoiczku. Ja zrobiłam to bezpośrednio, ale jeśli boicie się, że coś Wam nie wyjdzie, możecie narysować kształt na kartce, wyciąć go i odbić. 


Teraz wystarczy już tylko pomalować słoik na czarno omijając narysowany kształt. Ja położyłam kilka warstw, aby światło świeczki nie przebijało przez farbę. I gotowe!

Całość prezentuje się tak:




Ps. Dziś super ultrakrótki wpis, ponieważ od tygodnia mój internet pojawia się i znika. Mam nadzieję, że szybko mu przejdzie ;)

Zobacz także

1 komentarze

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM