DARMOWE BANKI ZDJĘĆ

Odkąd zaczął się październik, mam wrażenie, że czas przecieka mi przez palce. Nie mam czasu kompletnie na nic, a ciągle coś jest do z...

zdjęcia, darmowe, na bloga, banki zdjęć, darmowe zdjęcia, spis stron ze zdjęciami


Odkąd zaczął się październik, mam wrażenie, że czas przecieka mi przez palce. Nie mam czasu kompletnie na nic, a ciągle coś jest do zrobienia. Dlatego też mój grafik związany z dodawaniem nowych wpisów trochę się rozjechał. Denerwuje mnie to strasznie, ale będę się starać nad wszystkim zapanować. Oby się udało.

Ale koniec wylewania żalów. Jakiś czas temu, będąc na jakimś forum dla blogerów, ktoś postawił pytanie skąd brać ładne zdjęcia. I mimo, że pełno jest stron z darmowymi bankami zdjęć, a wpisy na blogach wyrastają jak grzyby po deszczu, to wielu ludzi dalej ma problem ze znalezieniem takich stron. Stwierdziłam, więc że przygotuję własną listę stron z darmowymi zdjęciami, z których sama często korzystam. 

PIXABAY.COM

Z tej strony korzystam chyba najczęściej, ale głównie na uczelni, kiedy muszę szybko zrobić jakiś projekt, a brakuje mi fotek. Zdjęcia można dowolnie pobierać do rozmiaru M, jeśli chcemy większe, musimy się zarejestrować.
 

GRATISOGRAPHY.COM


Kiedyś korzystałam z niej bardzo często, teraz już trochę rzadziej, z tego względu, że trzeba zaglądać tam na bieżąco. Inaczej przegapimy ciekawe zdjęcia i ciężko będzie je później znaleźć. 

UNSPLASH.COM
 

Tutaj znajdziemy zdjęcia głównie widoków, ale też biura czy restauracje. Jeszcze do niedawna tak jak
w przypadku gratisography trzeba było wchodzić na stronę regularnie, aby znaleźć coś ciekawego. Teraz już jest lepiej, strona została lekko zmodyfikowana. Dodano kategorię i szukajkę, dzięki temu szybko możemy znaleźć interesujące nas zdjęcia. 

DEATHTOTHESTOCKPHOTO.COM





Jeśli nie macie problemu z podawaniem swojego adresu e-mail, to tę stronę zdecydowanie mogę polecić. Po zapisaniu się do subskrypcji, co miesiąc na naszą skrzynkę mailową dostajemy paczkę świeżych, darmowych zdjęć.


JESTRUDO.PL
 

Natalia z bloga jestrudo.pl jakiś czas temu zaczęła udostępniać zdjęcia, które możemy dowolnie pobierać
i wykorzystywać. Znajdziemy je w zakładce „ZA DARMO”. Sama też często ich używam, głównie do projektów w szkole.

To już wszystkie strony, które w tym momencie przyszły mi do głowy. Macie jakieś swoje ulubione banki zdjęć, których tutaj nie wymieniłam, a chcielibyście się nimi podzielić? Piszcie w komentarzach :)

Zobacz także

9 komentarze

  1. Ja jeszcze bym polecił New Old Stock -> http://nos.twnsnd.co
    Sporo starych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatna lista! Już zapisałam w ulubionych. Najczęściej dodaje swoje zdjęcia, ale zdarza się, że nie mam ładnego pasującego do konceptu wpisu. będę szukać w tych bazach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do moich inspiracji korzystam z weheartit.com To moja ulubiona strona już od kilku lat, jest tam dosłownie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki!! O niektórych nie słyszałem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najbardziej lubię Kaboompics, jest tam sporo pięknych zdjęć na różne tematy, jak dla mnie idealne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym, ale nigdy nie korzystałam. Sprawdzę to, dzięki :)

      Usuń
  6. Takie stronki się zawsze przydają :) Ja sama często zaglądam na freepik.com. Można znaleźć tam zdjęcia, ale przede wszystkim różne grafiki, tła czy ikonki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pixabay to zdecydowanie mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM