CO MOŻNA ZROBIĆ ZE SPINACZA BIUROWEGO?

Szkoła od kilku dni daje mi porządnego kopa. Mam tyle do zrobienia, że nie wiem, w co włożyć ręce,  ale z drugiej strony to moje le...

spinacz biurowy, wstążki, zakładki do książek, diy, blog


Szkoła od kilku dni daje mi porządnego kopa. Mam tyle do zrobienia, że nie wiem, w co włożyć ręce, 
ale z drugiej strony to moje lenistwo sprawia, że wszystko się nawarstwia. Dodatkowo, koleżanka ostatnio poleciła mi genialny serial i w trzy dni pochłonęłam cały sezon zapominając o obowiązkach :P. Pewnie za jakiś czas na blogu pojawi się o nim wpis, bo jest super, zwłaszcza dla fanów filmów/seriali o super bohaterach . Póki, co wyszukuję dla Was pomysły DIY na Halloween, więc prawdopodobnie będzie ich dużo więcej niż zazwyczaj. Mam taką nadzieję. 

A wracając do DIY. Przygotowałam dzisiaj dla Was mega szybki, łatwy i przyjemny projekt. Pewnie niektórzy z Was wiedzą, że uwielbiam czytać książki. Może nie piszę o nich zbyt często na blogu, ale to tylko, dlatego, że pozycje, które czytam niekoniecznie mogą przypaść Wam do gustu. Dzisiejszy projekt, będzie właśnie związany z książkami. A dokładniej – zrobimy zakładki do książek.

Do wykonania naszych zakładek potrzebujemy tylko spinaczy biurowych, nożyczek i kilka wstążek lub sznurków, co tam lubicie lub macie pod ręką.

Teraz wystarczy już tylko odmierzyć sobie kawałek wstążki, złożyć ją na pół i włożyć obie końcówki 
w spinacz, a następnie przełożyć je przez pętelkę tak, aby zawiązać ją na spinaczu. I gotowe!

Całość prezentuje się tak jak na zdjęciu poniżej. Jak Wam się podoba?


Zobacz także

17 komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł. Teraz już wiem jak następnym razem poradzę sobie z brakiem zakładki do książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie pomysły na DIY, ten jest prosty i efekt bardzo uroczy :) Niestety w szkole też mam dużo roboty, robię wszystko żeby się nie uczyć, nawet udało mi się zrobić w jeden dzień generalne porządki w pokoju ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł. A jak łatwy i szybki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sposób! Podbieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo...jaki fajny pomysł i cudnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wstrzeliłaś się w temat. Sukając obraczki znalazłem dziś pokaźną liczbę, ba ilość, spinaczy. Wykorzystam je humanitarnie. :) Dzięki. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysłi do tego prosty do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysł na wieczny brak pogubionych zakładek ;). Zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem miłośniczką wszelkiego typu zakładek, więc i te skradły moje serce <3 Dziękuję Ci, zwłaszcza że często gubię zakładki, a te można zrobić w minutę :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne ! świetne na prezent, zaraz będę kombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne, muszę takie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow...świetny pomysl. Jestem wielka fanka rękodzielnictwa ale takiego sposoby jeszcze nie znałam:) na pewno wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się podoba!!! :) Proste a jakie efektowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, ale fajny pomysł! W życiu bym nie wpadła na pomysł, żeby ze zwykłego spinacza zrobić zakładkę!
    No i na pewno dobrze się trzyma i nie ma problemu, bo gdzieś wypadła po drodze :)
    Zwłaszcza te kolorwe spinacze prezentują się świetnie, białe jakoś do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM