DIY: Halloween'owe zakładki do książek

Wooow, dzisiaj mamy już środek tygodnia i prawie koniec miesiąca. Nie wiem jak u Was, ale ja mam wrażenie, że ten miesiąc dosłownie u...


książka, redlipsticmonster, diy, zakładki do książek, blog, halloween, pomysły, ideas


Wooow, dzisiaj mamy już środek tygodnia i prawie koniec miesiąca. Nie wiem jak u Was, ale ja mam wrażenie, że ten miesiąc dosłownie uciekł mi przez palce. Jeszcze kilka tygodni temu wspominałam lato, 
a zaraz przyjdzie okropna zima, święta a później sesja na uczelni. I niby wydaje się, że coś robię, niby cały czas pracuję nad projektami, a mam wrażenie, że nic nie idzie do przodu oprócz numerka zmieniającego się w kalendarzu. Masakra.

Ale nie chcę Was już zamęczać swoimi wywodami, więc przejdę do tematu tego wpisu. Dzisiaj kolejna notka z serii Halloweenowej, a tym samym ostatnia, więc Ci, którzy mają już dosyć tego amerykańskiego święta na moim blogu mogą odetchnąć z ulgą. Będzie super prosto, łatwo i tanio. I nie zajmie Wam to więcej niż 10 min. Zaczynamy!



Do przygotowania naszych zakładek potrzebujemy:

- papier w trzech kolorach – biały, pomarańczowy i czarny
- nożyczki
- ołówki, kredki lub jakieś flamastry

Zaczynamy od narysowania trzech postaci. U mnie jest to duszek, dynia i nietoperz, ale mogą to być dowolne stworki kojarzone z halloween. Do naszych potworków dorysowujemy prostokąt, raczej dłuższy niż szerszy. Tak jak na zdjęciu poniżej.


Teraz już wystarczy tylko wyciąć to co narysowaliśmy i nasze zakładki są gotowe :)
  
Inne wpisy z halloween'oej serii:

Zobacz także

5 komentarze

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM