Tapeta na Listopad

Listopad to taki miesiąc, w którym bardzo trudno wymyślić mi motyw na tapetę. No bo niby mamy jesień, ale ja w powietrzu czuję już zimę...

Listopad to taki miesiąc, w którym bardzo trudno wymyślić mi motyw na tapetę. No bo niby mamy jesień, ale ja w powietrzu czuję już zimę. A wiadomo, że Listopad kojarzy nam się najczęściej z liśćmi spadającymi z drzew, Halloween czy świętem zmarłych. 
Kiedy wczoraj myślałam o motywie na listopadową tapetę dochodziła osiemnasta, a ja denerwowałam się, że kończę dzień w zasadzie nic nie robiąc. W sensie robiąc, ale bez jakiś konkretnych efektów.
Bo obejrzenie trzech zaległych odcinków serialu to chyba nie powód do radości? Postanowiłam, więc że zrobię tapetę w stylu Halloween, skoro męczyłam Was nim przez ostatnich kilka wpisów. Nie wiem jak Wam, ale mnie zmiana czasu i jesień raczej nie motywuje do pracy i tworzenia. Mój organizm pracuje 
w trybie oszczędzania energii i trudno jest wyłuskać z niego coś więcej. A jak Wy znosicie jesień?

Tradycyjnie tapetę można pobrać, klikając w poniższe linki:

Zobacz także

2 komentarze

  1. Niekoniecznie lubię Halloween, ale tapeta mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tapeta fajna, a jesień jest piękna te liście, te kolory. Mój organizm nie odczuwa jakiś większych zmian.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM