Lipcowa tapeta na pulpit

Dzisiaj mam dla Was tapetę na Lipiec. I powiem Wam, że jestem z siebie dumna, bo to co się wokół mnie dzieje to jakiś istny chaos, a mimo to udało mi się napisać ten post i wrzucić go na bloga na czas! Wiem, że w poprzednim miesiącu jej nie było, po prostu nie udało się zrobić jej na czas. Jednak mam nadzieję, że uda mi się prowadzić tą "serię" tapet jeszcze przez długi czas.

Tapetę możecie pobrać za darmo klikając w link poniżej. Jeśli macie jakiś pomysł na motyw do sierpniowej tapety, albo jakieś uwagi chętnie poczytam o tym w komentarzach :)

Zobacz także

1 komentarze

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM