5 NAJBARDZIEJ WCIĄGAJĄCYCH GIER NA ANDROIDA

Witajcie! Miałam wczoraj napisać recenzję filmu, którego ostatnio oglądałam, ale wyjechałam do rodziny i byłam tak zmęczona podróż...




games, gry, play, popular games, android

Witajcie! Miałam wczoraj napisać recenzję filmu, którego ostatnio oglądałam, ale wyjechałam do rodziny i byłam tak zmęczona podróżą, że od razu położyłam się spać. Dzisiaj natomiast kompletnie nie mam pomysłu jak zabrać się za tą recenzję. Czasami tak mam, że wiem o czym chcę napisać, ale piszę kilka zdań po czym wydają mi się kompletnie bez sensu i je kasuję. Na dodatek zaczęłam grać w Hill Climb Racing i kompletnie nie mogę się od tego oderwać, więc to pewnie też jest powód dla którego muszę zrezygnować z tej recenzji. Postanowiłam jednak trochę się zmotywować i napisałam dla Was post o pięciu najbardziej wciągających grach na androida. Koniecznie napiszcie mi czy gracie w gry na swoich telefonach lub tabletach i jakie gry najbardziej polecacie :).

POU
Zacznę chyba od najpopularniejszej gry na androida, no bo kto nie zna tego upierdliwego ziemniaka? Pou to gra stworzona na wzór kultowego Tamagocchi, w której chodzi po prostu o to aby karmić, bawić się, myć i ubierać stworka, którego ja pieszczotliwie nazywam ziemniakiem. Gra jest bardzo wciągająca, ma kilka całkiem fajnych mini gier, no i jest możliwość grania w multiplayer o ile macie dostęp do neta. Plusem tej gry jest też to, że jej twórcy cały czas wrzucają jakieś ciekawe aktualizacje. Fakt, który również możecie uznać za plus to to, że stworek nie ucieka, nie niszczy Waszych rzeczy, nie sika na dywan i  nie zdechnie z głodu jak zapomnicie go nakarmić. Idealne zwierzę dla dziecka!

CUT THE ROPE
Kolejna darmowa gra na androida, która podoba mi się chyba nie ze względu na fabułę ( bo w sumie to nie wiem czy jakaś tam fabuła jest), a na grafikę, która jest meeega przyjemna dla oka. W grze chodzi o to aby za pomocą lin, dmuchaw i baniek z powietrzem nakarmić cukierkami naszego potworka o imieniu Om Nom. Przeszłam przez 30 poziomów i zatrzymałam się, bo za nic nie mogę przejść przez następne. Grę polecam, tym bardziej, że wyszła wersja na przeglądarkę, więc nie musicie ściągać jej na telefon.


DIAMOND DASH
Diamond Dash to pierwsza gierka, w którą zagrałam na androidzie. I przy okazji pierwsza i zarazem ostatnia, na której spaliłam swój tablet. Gra mega wciągająca i prosta, bo należy tylko połączyć jak najwięcej kamieni w czasie 60sekund.

FRUIT NINJA
Mega wciągająca gierka i super brutalna, bo ciacha się owoce, więc małym dzieciom i wegetarianom odradzam grania tę grę. Mamy trzy różne tryby gry: tryb klasyczny, arkadowy i zen. Tryb klasyczny jest najfajniejszy, ale też najtrudniejszy, bo nie ma wyznaczonego czasu tak jak w dwóch następnych, ale mamy za to bombki, których nie można ciachać, no i musimy koniecznie trafić we wszystkie owoce. Najłatwiejszy jest jest tryb Zen, ponieważ w ciągu półtora minuty musimy ciachać wszystko co się rusza, nie ma bombek, jest dużo bonusów i nie musimy się martwić jeśli nie trafimy w jakiś owoc.

HILL CLIMB RACING
To już ostatnia gra dzisiaj. Według mnie najlepsza darmowa gierka na androida EVER! Na początek mamy tylko jedną mapę i jeden rodzaj samochodu, a żeby odblokować inne musimy zbierać kasę. Nie ma limitu czasu, jedyne co nas ogranicza to kończące się paliwo. Na szczęście możemy je uzupełniać łapiąc kanistry. Twórca gry cały czas dodaje w aktualizacjach nowe mapki i samochody, więc nie musimy się martwić, że po odblokowaniu wszystkiego, gra nam się znudzi.

Zobacz także

2 komentarze

  1. Moją ulubioną z tych wszytkich jest "Fruit Ninja". Trening spostrzegawczości i szybkości gwarantowany. :D Lubię też "Lumosity". ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę spore zmiany w Hill Climb Racing. :D Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale wskaźników prędkości chyba nie było. :)
    Poza tym to faktycznie dobre gry, ale w Sklepie Play jest też mnóstwo innych, wartych uwagi. ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM