Tapeta Sierpień



 Dzisiaj miałam dodać kolejny post z sierpniową tapetą i mam nadzieję, że mi się uda, bo od dwóch dni męczę się ze zmianą domeny dla bloga. I jak pewnie zauważyliście blog był przez ten czas niedostępny, co mega mnie zirytowało. Miało być wszystko łatwo, pięknie i szybko, a okazuje się, że wcale tak łatwo nie jest.
Przynajmniej dla mnie. 

Co mnie w ogóle podkusiło, żeby podczepić własną domenę pod bloga?

A no na przykład to, że adres wylegarnia-pomyslow.blogspot.com jest mega długi, przez co może być problem
z jego zapamiętaniem. No i jako, że blog za kilka dni obchodzi swoje pierwsze urodziny to chciałam, wprowadzić jakąś drobną zmianę. Plus - ten wkurzający myślnik, o którym nawet ja często zapominam, wpisując adres
w przeglądarkę. Tak, więc nowy adres o ile uda mi się go dodać będzie krótszy i bez zbędnych myślników. Oczywiście wpisując stary adres automatycznie przeniesie Was na ten nowy, więc nie będziecie musieli zmieniać adresu np. w zakładkach. 

Ale ok, koniec narzekania. Mam dla Was dzisiaj kolejną tapetę, tym razem na Sierpień. Ten miesiąc, oprócz wakacji, zawsze kojarzył mi się z plażą, grillem, słonecznikami i gotowaną kukurydzą, którą mogłabym jeść bez przerwy.
I ta kukurydza właśnie, stała się inspiracją do sierpniowej tapety. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
A Wam, z czym kojarzy się Sierpień? Może macie jakieś pomysły na wrześniową tapetę?
Chętnie przeczytam o tym w komentarzach.

Jak  zwykle tapetę możecie pobrać klikając w poniższe linki:

1366x768 

EDIT: Udało się! Blog w końcu działa!

Zobacz także

4 komentarze

  1. Zakaszam tapetę. :D
    Ja miałam zmieniać domenę, bo aktualny adres nijak ma się do tematu bloga, ale zwyczajne szkoda mi kasy na takie zabawy. xD Poza tym ludzie kojarzą mnie też i z adresem, niestety. :V

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za swoją domenę zapłaciłam tylko 10zł, a przedłużenie jej będzie mnie kosztować ok. 40zł za cały rok, więc stwierdziłam, że nie jest to jakiś wielki wydatek. Ale rozumiem obawy, u mnie zmieniła się tylko końcówka i uciekł myślnik w nazwie, a i tak się bałam jak to będzie funkcjonować i czy na tym nie stracę. Zobaczymy :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna ta tapeta :)
    A własna domena to fajna sprawa, ja poznałam Twojego bloga dopiero teraz i przyznaję, że mogłabym mieć trudności z pamiętaniem o myślniku w adresie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Właśnie tego się najbardziej obawiałam, sama często wpisywałam adres bez myślnika to bardzo mnie denerwowało, więc cieszę się, że udało mi się wykupić domenę bez :)

      Usuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM