Darmowe patterny na bloga

Kiedy publikowałam poprzedni wpis z darmowymi grafikami na bloga , sądziłam, że będzie to jednorazowy wpis, ot taki dla ...

blog, grafika, pattern, darmowe tła na bloga

Kiedy publikowałam poprzedni wpis z darmowymi grafikami na bloga, sądziłam, że będzie to jednorazowy wpis, ot taki dla sprawdzenia jak przyjmie się na blogu. Nie spodziewałam się, że wzbudzi tak duże zainteresowanie, co bardzo mnie cieszy. Nic, więc chyba nie stoi na przeszkodzie, aby takie posty pojawiały się częściej. Nie wiem czy będą się one pojawiały raz w miesiącu, czy może jeszcze rzadziej. Wszystko zależy od tego ile będę miała czasu i pomysłów na nowe grafiki.

Dzisiaj mam dla Was darmowe tła na bloga, które możecie dowolnie wykorzystać. Ja na swoim blogu nie mam tła, aczkolwiek jeszcze pół roku temu był tutaj subtelny pattern. Po prostu póki co, białe tło bardzo mi odpowiada 
i jakoś nie widzę sensu zmiany na inny. 

Po kliknięciu na wybranek pattern zostaniecie automatycznie przeniesieni do miejsca, z którego możecie je pobrać.

paski


square
trójkąty

paski poziome



Aby prawidłowo wstawić tło na naszego bloga, musicie ustawić wyśrodkowanie i ułożenie tak jak na screenie poniżej.
 


A tak prezentuje się jeden z patternów na moim blogu. Przyznam, że całkiem mi się podoba :)


Jakie grafiki na bloga chcielibyście, abym dla Was zrobiła? Chętnie poczytam o tym w komentarzach :)


Zobacz także

3 komentarze

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM