DIY zakładki do książek

Luty zaczynamy od super przyjemnego projektu zakładek do książek. Zakładki zrobiłam już jakiś czas temu na zajęcia do szkoły i postanowiła...

zakładki do książek, diy, handmade
Luty zaczynamy od super przyjemnego projektu zakładek do książek. Zakładki zrobiłam już jakiś czas temu na zajęcia do szkoły i postanowiłam, że podzielę się z wami tym pomysłem. Do dzieła!


1. Co będzie nam potrzebne?

Do wykonania naszych zakładek potrzebujemy:
a) cienką tekturkę lub brystol,
b) biały lub kolorowy papier
c) nożyczki
d) klej
e) ołówki i/lub flamastry

2. Sposób wykonania:

Rysujemy kształt naszych zakładek na kartce.
Zakładki wycinamy i odrysowujemy kształt na tekturce (możesz pominąć ten krok jeżeli od razu wybrałaś sztywny materiał. Ja tego nie zrobiłam i w dalszej części będę musiała skleić je razem).
Ozdabiamy zakładki według uznania.
Teraz dokładnie wycinamy narysowany kształt. Ja dodatkowo poprawiłam napisy cienkopisami.
Sklejamy kartkę i tekturkę razem (możesz pominąć ten punkt jeśli użyłaś sztywnej kartki). I gotowe!

Zobacz także

2 komentarze

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM