DIY: Walentynkowa zakładka do książek

Ostatnio szukając w internecie pomysłu na wpis walentynkowy, trafiłam na zdjęcie zakładki do książek w kształcie serca i ...

książka, zakładka, serce, walentynki, diy
Ostatnio szukając w internecie pomysłu na wpis walentynkowy, trafiłam na zdjęcie zakładki do książek w kształcie serca i postanowiłam takową zrobić. Projekt jest super łatwy i zajmuje nie więcej niż 15min, a zakładka na książce prezentuje się mega uroczo. Ale nie przedłużam więcej. Zaczynamy!


1. Co będzie nam potrzebne?

Do wykonania zakładki potrzebujemy kwadratową kartkę. Ja użyłam kolorowej kartki w formacie A4 i przycięłam ją tak, aby otrzymać kwadrat.

2. Wykonanie:

a) kwadratową kartkę składamy na pół
b) i jeszcze raz na pół
c) rozkładamy kartkę i zaginamy jedną połowę do środka
d) teraz odwracamy kartkę na drugą stronę i zaginamy ją tak aby powstał rożek
e) odwracamy kartkę i składamy rożek tak jak na zdjęciu powyżej
f) ponownie odwracamy kartkę i rozginamy końcówki tworząc łuki serca
g)całość powinna wyglądać tak jak na zdjęciu powyżej
h) kiedy już zrobiliśmy łuki odwracamy kartkę i zaginamy miejsca, które oznaczyłam czarną linią
i) teraz wystarczy pozostałą część zagiąć tak jak w poprzednim kroku i gotowe!

Zobacz także

1 komentarze

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM