DIY: Papierowe tulipany cz.2 - łodyga

Przed nami druga część projektu DIY. Kilka dni temu pokazywałam Wam jak zrobić papierowego tulipana, a dzisiaj zrobimy papierową łodygę...

Przed nami druga część projektu DIY. Kilka dni temu pokazywałam Wam jak zrobić papierowego tulipana, a dzisiaj zrobimy papierową łodygę. Do dzieła!

1. Co będzie nam potrzebne?

Do wykonania łodygi potrzebujemy zielonego papieru o wymiarach 15x15cm.

2. Sposób wykonania:

a) Zegnij i odegnij wzdłuż przekątnej
b) Zegnij dwa rogi do środkowej linii
c) Zegnij dwa dolne rogi do środkowej linii
d) Następnie znowu zegnij dwa dolne rogi do środkowej linii
e) Odwróć (ja tego przez pomyłkę nie zrobiłam)
f) Zegnij dolną część do górnego narożnika
g) Zegnij w pół
h) Delikatnie odegnij listek i gotowe!

Teraz wystarczy już tylko nałożyć naszego tulipana na łodygę. Ja dodatkowo zabezpieczyłam dół łodygi zszywką.

Zobacz także

0 komentarze

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM