Jak dbać o sztuczną biżuterię?

Odk ąd zaczęłam tworzyć własną biżuterię ze sztucznych materiałów, zaczęłam zastanawiać się co zrobić, aby była ze mną jak najdłużej. ...

bransoletka, diy, handmade, kłódka, walentynki, prezent na walentynki

Odkąd zaczęłam tworzyć własną biżuterię ze sztucznych materiałów, zaczęłam zastanawiać się co zrobić, aby była ze mną jak najdłużej. Niestety w internecie na ten temat nie ma wielu informacji, więc musiałam do tego dojść metodą prób i błędów. Oto kilka przydatnych rad o tym jak sprawić, żeby nasza sztuczna biżuteria cieszyła nas jak najdłużej:

1. Zawsze zdejmuj biżuterię do kąpieli - woda sprawia, że nasza biżuteria staje się ciemna i matowa.
2. W biżuterii nie śpimy.
3. Nie przechowuj biżuterii w łazience -wilgoć i para wodna to wróg dla naszych błyskotek!
4. Postaw na dobre przechowywanie - każda biżuteria powinna mieć swoje własne, oddzielne pudełeczko lub folię, w której będzie trzymana. Dzięki temu unikniemy ścierania i zarysowań tworzywa, z którego jest wykonana.
5. Biżuteria nie lubi słońca! Starajmy się przetrzymywać ją w suchym i ciemnym miejscu.
6. Do czyszczenia możemy użyć bawełnianej szmatki. Na sucho!
7. Kiedyś na jakiejś stronie wyczytałam, żeby pomalować naszą biżuterię (tylko metalowe elementy) bezbarwnym lakierem do paznokci. Dzięki temu kolor nie zmieni się. Nie wiem szczerze czy to działa, bo nigdy nie próbowałam, więc ten punkt wykorzystujecie na własną odpowiedzialność.

Znacie jakieś inne sposoby na przechowywanie biżuterii? Jeśli tak, koniecznie podzielcie się tym ze mną 
w komentarzach!


żr fotki: mój fanpage facebook.com/kbstudiopl

Zobacz także

5 komentarze

  1. Co prawda raczej nie noszę biżuterii, ale rady są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre rady są zawsze cenne, dzieki wielki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo cenne rady! Wiem jeszcze, że należy przechowywać srebrną biżuterię w zamkniętym pojemniku i włożyć do niej kredę, która wchłania wilgoć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze przechowywałam biżuterię byle jak. Przydatne wskazówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatne informacje, niestety jedyna sztuczna biżuteria jaką noszę jest w mojej przegrodzie nosowej, a po zdjeciu na noc lub do kąpieli istnieje obawa, że nie włożyłabym jej na swoje miejsce :(

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM