DIY: Papierowe tulipany

Papierowe tulipany znają chyba wszyscy, mnie nauczyła robić je moja mama, która też uwielbia tworzyć różne rzeczy z papieru. Ja częst...

tulipany, papier, diy, krok po kroku, instrukcja


Papierowe tulipany znają chyba wszyscy, mnie nauczyła robić je moja mama, która też uwielbia tworzyć różne rzeczy z papieru. Ja często wykorzystywałam je w szkole podstawowej i liceum jako dekoracja na pierwszy dzień wiosny. Do 21 marca jest jeszcze trochę czasu, ale ja w ten pochmurny dzień postanowiłam, że zapominam o zimie i nastawiam swoje mieszkanie na wiosenny nastrój.
Wpis podzieliłam na dwie części, ponieważ wydawał mi się on trochę za długi i ciężko byłoby przewijać masę zdjęć bez uszczerbku na prędkości Waszego Internetu. Dziś więc zajmiemy się samymi kwiatami, a w następnej części pokażę Wam jak zrobić papierowe łodygi. Do dzieła!


 1. Co będzie nam potrzebne?

Do dzisiejszego projektu potrzebne będą nam kolorowe kartki o wymiarach 15x15cm. Moje tulipany będą koloru żółtego, różowego i fioletowego. Jedna kartka A4 wystarczy nam na dwa tulipany.

2. Tulipan - instrukcja krok po kroku

 

a) Złóż kartkę na pół i odegnij (od góry do dołu)
b) To samo zrób w drugą stronę (od lewej do prawej)
c) Odwróć kartkę na drugą stronę
d) Zegnij wzdłuż przekątnej i odegnij
e) Zegnij kartkę wzdłuż drugiej przekątnej i odegnij
f) Teraz zrób bazę trójkątną tak jak na zdjęciu
Powinno to tak wyglądać
g) Zegnij rogi do środkowej linii

h) Powtórz ten krok na drugiej stroniei) Przednią warstwę zegnij w lewo
j) A tylną w prawo
k) Zegnij róg trochę za środkową linię
l) Powtórz ten krok z lewej strony
m) Jeden róg włóż delikatnie do kieszonki
n) Powtórz powyższe kroki z drugiej strony
o) Wdmuchujemy powietrze w dziurkę tak aby wydobyć spód tulipana
Teraz już wystarczy tylko delikatnie ściągnąć w dół każdy płatek i gotowe!

Zobacz także

2 komentarze

  1. niestety z moimi koślawymi łapami zamiast tulipanów wyszłyby mi.. hmm.. no właśnie.. niewiadomoco. Ale twoje prezentują się bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, myślę że wszystkiego da się nauczyć :)

      Usuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM