KIBO

Jak pewnie wiecie, a niektórzy pewnie jeszcze nie wiedzą, od jakiegoś czasu prowadzę profil na pakamerze gdzie sprzedaję swoją biżuterię....

Jak pewnie wiecie, a niektórzy pewnie jeszcze nie wiedzą, od jakiegoś czasu prowadzę profil na pakamerze gdzie sprzedaję swoją biżuterię. To właśnie dzięki biżuterii hand made zaczęłam prowadzić tego bloga. Na początku miałam tylko pokazywać to co robię, później pomyślałam, że będę tworzyć dla Was tutoriale z biżuterią, jednak bardzo męczyło mnie to i stwierdziłam, że jak już pokaże się tu jakiś tutorial z kolczykami lub bransoletką, to będzie to tylko od czasu do czasu. Dużo większą przyjemność sprawiają mi wpisy, w których pokazuję coś co można zrobić bardzo niskim kosztem lub rzeczy zrobione z tego co znajdziecie w domu. 
Dzisiaj jednak chciałabym przybliżyć Wam chociaż troszeczkę swoją twórczość, więc nie będzie to wpis typowo DIY.
 Ostatnio stworzyłam małą serię bransoletek z suwaków, która ku mojemu zdziwieniu ukazała się w zestawieniu must have na pakamera.pl. Dla Was może to nie jest jakaś interesująca wiadomość, ja jednak kiedy się o tym dowiedziałam mega się ucieszyłam, a uśmiech nie schodził mi z twarzy przez cały dzień. :)

Jeśli jesteście ciekawi co jeszcze znajduje się na moim profilu na pakamerze zapraszam na KIBO studio. Możecie też polubić mój fan page na facebooku, aby dowiadywać się o nowościach oraz obserwować mnie na instagramie pod nazwą @kibostudio. Serdecznie zapraszam :)

Zobacz także

3 komentarze

  1. Zachwycona jestem tą biżuterią, bransoletki - pierwsza i trzecia, i kolczyki - urzekły mnie totalnie:) bardzo pomysłowe, to się chwali:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujące. Jeszcze takich nie widziałam. Najbardziej do gustu przypadły mi kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM