PODSUMOWANIE ROKU 2015

Jak Wam minęły święta? Ja mimo choroby bawiłam się świetnie, bo w gronie najbliższych mi osób. Niestety święta już za nami, więc trzeba...

Jak Wam minęły święta? Ja mimo choroby bawiłam się świetnie, bo w gronie najbliższych mi osób. Niestety święta już za nami, więc trzeba powoli wracać do rzeczywistości i obowiązków. Na szczęście przed nami jeszcze sylwestrowe szaleństwo, które troszeczkę przedłuży nam świąteczny/ sielankowy nastrój, 
a następnie Nowy Rok, który mam nadzieję będzie jeszcze lepszy niż 2015. 


Dzisiaj chciałam zrobić małe podsumowanie mijającego roku. To pierwszy tego typu wpis na tym blogu. 
W poprzednim roku stworzyłam coś w stylu podsumowania na Instagramie i zastanawiam się, czy też takie zrobić. Jeśli bylibyście zainteresowani takim wpisem to dajcie mi znać w komentarzach. 

Miniony rok był dla mnie bardzo dobry nie tylko w życiu prywatnym, ale też, jeśli chodzi o blog. Poznałam mnóstwo ciekawych ludzi, nauczyłam się rzeczy, na które zawsze brakowało mi czasu lub chęci. Zwiedziłam kraje, z których zaczerpnęłam mnóstwo inspiracji, również na wpisy blogowe. 

W 2015 roku zmieniłam nazwę bloga i przeszłam na własną domenę. W tym roku też na blogu pojawił się pierwszy komentarz pod postem, a stronę zaczęły obserwować pierwsze osoby. Dla niektórych to nic, ale mnie to okropnie cieszy, bo w końcu wiem, że piszę dla kogoś a nie tylko dla siebie.
A teraz trochę liczb ;)

W tym roku stworzyłam 52 wpisy, a najpopularniejszy z nich to tutorial z tunelami. W tym roku najbardziej podobały Wam się wpisy z serii DIY, aż 6 na 10 najpopularniejszych postów to różnego rodzaju poradniki. Zaraz za nimi znalazł się wpis z TOP 5 filmów na jesienne wieczory, oraz posty z pomysłami na prezenty. W 2015 roku napisaliście 249 komentarzy, a wylęgarnia pomysłów została wyświetlona 11 000 razy przez 9 470 osób!

Dziękuję, że byliście ze mną przez ten rok. Życzę Wam hucznego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku. Żeby był lepszy, niż 2015 ale gorszy niż 2017. Sobie natomiast życzę wytrwałości w pisaniu i mnóstwo pomysłów na kolejne wpisy :)

Zobacz także

4 komentarze

  1. Wytrwałości w tworzeniu oraz masy pomysłów na bloga w 2016 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w zasadzie nie robiłam żadnego podsumowania, ale wyciągnęłam kilka artykułów w ramach przypomnienia. Ten rok minął mi tak szybko, że wszystko co się w nim działo mam wrażenie, że miało miejsce wczoraj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ja też nie mam pojęcia kiedy ten rok zleciał.

      Usuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM