Pomysły na prezenty gwiazdkowe

Mikołajki już mamy praktycznie za sobą, a gwiazdka już za 2,5 tygodnia. Nie wiem jak u Was, ale ja mam wrażenie, że Listopad prześliz...

święta, prezenty, pomysły, blog, lista pomysłów, boże narodzenie, christmas, diy gifts


Mikołajki już mamy praktycznie za sobą, a gwiazdka już za 2,5 tygodnia. Nie wiem jak u Was, ale ja mam wrażenie, że Listopad prześlizgnął mi się przez palce. Nie zauważyłam też, kiedy minął pierwszy tydzień grudnia, ale dzisiaj nie o tym. Boże narodzenie zbliża się wielkimi krokami, trzeba zacząć myśleć 
o prezentach! Dlatego przygotowałam dla Was listę pomysłów na świąteczne prezenty. Niektóre przedmioty już posiadam i bardzo polecam, inne  z kolei są na mojej wish liście. Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.


KSIĄŻKI

 

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam dostawać książki w prezencie. Często wybierając się na zakupy z listą produktów do kupienia wracam do domu z nową pozycją zamiast np. parą butów, która jest mi bardzo potrzebna. Jeśli więc znacie kogoś, kto urodził się z książką w ręku to mam dla Was spis 10 najpopularniejszych książek ostatnich miesięcy. Recenzję kilku z nich (Zamień chemię na jedzenie, Tajniki makijażu i Slow fashion) napisałam na blogu jakiś czas temu, a o dwóch z tej listy napiszę już za kilka dni ;). 

1. Notes do kolorowania 2016. 52 tygodnie z rysunkami, które inspirują
2. Zniszcz ten dziennik - Keri Smith
3. Harry Potter. Książka do kolorowania 
4. RedLipstickMonster. Tajniki makijażu - Ewa Grzelakowska-Kostoglu 
5. Nic bardziej mylnego – Radosław Kotarski
6. Slow fashion – Joanna Glogaza
7. Zamień chemię na jedzenie - Julita Bator 
8. Love x Style x Life – Garance Dore
9. Dziewczyna z pociągu - Paula Hawkins




GADŻETY

 

Są tutaj fani geekowych gadżetów? Jeśli tak to ta kategoria jest idealna dla Was!



1. Wacom Intuos Art
2. Kindle Paperwhite 3
3. Power Bank - uwielbiam ten power bank, jest mały, poręczny i możemy ładować dwa urządzenia jednocześnie  



 

DO DOMU


Odkąd wyprowadziłam się z domu rodzinnego i zamieszkałam sama, coraz częściej kupuję dodatki do mieszkania lub też robię je sama. Ostatnio mega radość sprawiły mi dwie ozdobne poszewki na poduszki, które udało mi się upolować w biedronce za jedyne 9zł! Piękny bawełniany koc, świece czy ozdobne cotton balls na pewno sprawią radość niejednej kobiecie.

1. Poduszki ozdobne
2. Koc
3. Zaparzacz do kawy I herbaty





4. Kubek obiektyw
5. Zaparzacz ludzik do herbaty
6. Cotton Balls Lights przed świętami jeśli mi się uda, dodam wpis jak zrobić takie cotton balls własnoręcznie
  

URODA


Ta kategoria chyba nie wymaga komentarza, każda urodomaniaczka i włosomaniaczka znajdzie tutaj coś dla siebie.



1. Philips VisaCare – urządzenie do mikrodermabrazji
2. TangleTeezer - jeszcze do niedawna byłam mega sceptycznie nastawiona do tej szczotki. Uważałam, że niczym nie różni się od zwykłej a jej popularność jest związana z dobrą reklamą. Dostałam ją i od razu się w niej zakochałam. Nie zamienię na żadną inną!
3. Semilac starter kit - posiadam od kilku dni i mogę Was zapewnić, że robienie paznokci hybrydowych to najprostsza rzecz pod słońcem. I najtrwalsza ;)


4. Szczoteczkado twarzy Clarisonic
5. GlamGLOVE– rękawica do mycia pędzli
6. INVISIBOBLLE– gumki do włosów


GRY



Anno 2205
Call of Duty: Black Ops 3 – Nuketown
Wiedźmin3: Dziki Gon



Fallout Anthology
SIMS 4: Spotkajmy się
Star Wars: Battlefront



DIY

 

Ostatnia kategoria to najtańsza opcja prezentów na gwiazdkę. W końcu to nie ilość wydanych pieniędzy się liczy, a gest i kreatywność. Często takie prezenty sprawiają większą radość niż te długo wyszukiwane 
w sklepach.

Etuina telefon
Świąteczne etui na telefon 
Halloweenowe etui na telefon
 

Bransoletka w serduszka
Bransoletka z ćwiekami
Bransoletka z kółek

Na dzisiaj to już tyle. Co jeszcze dodalibyście do tej listy? Lubicie dawać czy dostawać prezenty? 

Zobacz także

8 komentarze

  1. Cotton Balls uwielbiam i myślę że to uroczy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ja też lubię cotton balls :)

      Usuń
    2. Myślę jeszcze nad prezentem dla programisty - masz może jakiś pomysł? :)

      Usuń
  2. Ja z miłą chęcią bym skusiła się na kategorie : gadżety, do domu oraz uroda. Mam u siebie w domku czarno-białe cotton balls:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe propozycje. Dla samej siebie kilka rzeczy tu znalazłam :P TangleTeezer jest super. W swoim liście do Mikołaja poprosiłam o wersję kompaktową ^^ Poza tym ciekawa, inspirująca lista :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako że jestem amatorem fotografii i gadżeciarą dla mnie odpowiednie byłby : kubek obiektyw, obiektyw do smartfona, poduszka, zaparzacz do herbaty, tablet wacom też by się przydał :) Podrzucę Twój post najbliższym, w komentarzu będą mieli odpowiedź co by sprawiło mi radość pod choinką :D Może i znajdą coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, obiektyw do smartfona to praktyczny prezent, który dodatkowo wzmocni funkcjonalność aparatu w telefonie. Dostępne są różne rodzaje soczewek "rybie oko"
      "wide angle" "makro" i "teleobiektyw".

      Usuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM