Filmy do obejrzenia w święta

Jak tam Wasze przygotowania do świąt? Ja na szczęście już mam wszystko, co było mi potrzebne  i w końcu mogę cieszyć się przerwą świą...

Jak tam Wasze przygotowania do świąt? Ja na szczęście już mam wszystko, co było mi potrzebne 
i w końcu mogę cieszyć się przerwą świąteczną. Niestety, jak co roku jestem chora, więc można to już uznać za tradycję, która mówiąc szczerze nie bardzo mi się podoba, bo nie lubię chorować. Jednak korzystając z okazji spędzania cały dzień w łóżku postanowiłam zrobić dla Was listę filmów do obejrzenia w święta. Mam nadzieję, że znajdziecie tu coś dla siebie.

KEVIN SAM W DOMU


Mówi się, że święta bez Kevina to nie święta, więc ląduje on na pierwszym miejscu mojej listy filmów do obejrzenia. Myślę, że tę produkcję znają wszyscy, więc nie muszę chyba przytaczać jego fabuły ;)

KEVIN SAM W NOWYM JORKU


Jak już obejrzymy Kevina samego w domu, warto byłoby obejrzeć też kolejną część jego zmagań ze złodziejami. Tym razem w Nowym Jorku. 

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA


Opowieść wigilijną chyba każdy kojarzy ze szkoły, ale jeśli nie, to jest to obowiązkowy film do obejrzenia 
w święta. Film przedstawia historię Scrooga – starego gbura, którego nawiedzają trzy duchy mające za zadanie pomóc mu stać się lepszym człowiekiem.



FRED CLAUS


Ostatnią propozycją jest film „Fred Claus”, który opowiada o Fredzie – starszym bracie Św. Mikołaja. Fred dorastał w cieniu swojego młodszego braciszka Mikołaja, przez co zupełnie stracił wiarę w święta. Jednak pewnej zimy, Fred leci na północ, aby pomóc swojemu bratu w tarapatach. Film jest lekki, mega zabawny, czyli idealny na świąteczne dni.
Na dzisiaj to już koniec. Jakie filmy dopisalibyście do tej listy? 

zdjęcia filmweb.pl

Zobacz także

10 komentarze

  1. Ja Kevina baaardzo długo nie widziałam :D Aż w pewne Święta (w te, kiedy miało go już nie być w tv) postanowiłam, że jednak obejrzę bo wstyd :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałem wszystkie wymienione przez Ciebie filmy, są naprawdę fajne i czuć w nich atmosferę świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy byłam mala nie cierpiałam Kevina, teraz ten film dodaje swoje 5gr do tradycji i chętnie oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych filmów widziałam tylko Kevina, bo generalnie nie oglądamy telewizji w święta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOO mój pomysł na tag :) Dodaję Grincha, Listy do M. i Love actually :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kevin, Kevin, Kevin! jeśli w końcu przestaną go puszczać to święta stracą swój urok :) A do listy dodałabym Holliday, uwielbiam ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Holliday! Uwielbiam ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kevin najbardziej mnie śmieszył po raz pierwszy, nie zapomnę jak brzuch bolał mnie od rechotania. A potem to odgrzewane kluchy. Dodałabym "Śnięty Mikołaj", "The Holiday" bardzo fajny ale już mi się znudził, "W krzywym zwierciadle..." oraz "Zły Mikołaj"

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM