STO LAT!

Dokładnie rok temu założyłam tego bloga. Trochę z nudów, trochę z ciekawości jak to wygląda od środka.  Po drodze przeszedł trochę ...



Dokładnie rok temu założyłam tego bloga. Trochę z nudów, trochę z ciekawości jak to wygląda od środka. 
Po drodze przeszedł trochę zmian. Najpierw szablon, który ciągle mi nie odpowiadał i który do tej pory staram się ulepszać. Po kilku tygodniach zmieniłam nazwę bloga z „Hairiina” na „Wylęgarnia pomysłów”, bo bałam się, że nikt nie będzie w stanie jej zapamiętać. Jeszcze mam ochotę na kilka małych zmian, a mianowicie zmianę nagłówka, bo już mi się trochę znudził, ale wszystko w swoim czasie ;)

Pewnie już zauważyliście, że zmieniłam adres bloga. A właściwie to podpięłam własną domenę pod bloggera. Dlaczego? Ponieważ adres wydawał mi się za długi i wkurzał mnie myślnik w nazwie. Poza tym stwierdziłam, że skoro blog obchodzi pierwsze urodziny, to z tej okazji zrobiłam sobie właśnie prezent w postaci tej domeny. Wiecie, będzie bardziej profesjonalnie ;). Oczywiście wpisując stary adres automatycznie będzie przenosić na nowy, więc nie musicie go zapamiętywać na nowo.

Cieszę się, że z moim słomianym zapałem blog przetrwał rok i mam nadzieję, że będę tworzyć go przez kolejne lata. Mnóstwo radości sprawia mi Wasza obecność. Może nie mogę policzyć Was w tysiącach czy milionach, ale cieszę się, że wpadacie tu, czytacie to, co mam Wam do przekazania i udzielacie się w komentarzach. Bo każdy komentarz sprawia, że mam motywację do napisania kolejnej notki ;)

Przez ostatni rok najczęściej czytanymi postami były:


Życzę sobie, by nigdy nie opuściła mnie chęć do pisania i żebym w końcu miała trochę więcej czasu na bloga.  
Mam też nadzieję, że posty będą pojawiać się nieco częściej niż teraz. Chciałabym, też abyście dalej wpadali na bloga i żeby było Was coraz więcej :)

Ps. Z okazji urodzin chciałabym coś dla Was przygotować. Myślałam o konkursie, ale chyba jest Was troszkę za mało, żeby to wypaliło. Może chcecie Q&A czy coś podobnego? Może macie jakiś inny pomysł? 
Chętnie poczytam o tym w komentarzach.  

Zobacz także

6 komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego w takim razie. :D Kolejnych lat tworzenia życzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w dalszym blogowaniu i oczywiście duuuużo pomysłów na nowe posty życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 lat i faktycznie zmiany tylko na lepsze :) dawaj jakiś fajny pościk o faktach o tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, pozostaje mi tylko żałować, że dopiero po roku odkryłam twojego bloga! Jest GENIALNY!!! Mam nadzieję, że uda Ci się wytrwać długo długo, bo patrząc po sobie- nigdy nic nie wiadomo, czasem już tak się nie chce prowadzić bloga że o matko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też mam nadzieję, że będę miała dużo pomysłów, żeby prowadzić tego bloga. Moje poprzednie blogi nie przetrwały nawet roku, a było ich kilka :P

      Usuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM