Social media

Każdy Bloger wie, że bez social mediów ciężko o wypromowanie swojego bloga. Tym bardziej, że w ostatnim czasie liczba blogów rośnie ...


Każdy Bloger wie, że bez social mediów ciężko o wypromowanie swojego bloga. Tym bardziej,
że w ostatnim czasie liczba blogów rośnie w zastraszającym tempie. Nie mówiąc już o narzędziach do jego promocji. Ja również, jako blogerka korzystam z tych dobroci, ale coraz trudniej jest za tym wszystkim nadążyć. W dzisiejszym wpisie zebrałam wszystkie miejsca, w których możecie mnie śledzić. Jeśli więc chcecie być na bieżąco z tym, co się u mnie dzieje, zobaczyć kulisy powstawania wpisów na blogu
i nie przegapić najnowszych postów na blogu to ten wpis jest idealny dla Was!

INSTAGRAM

 

@hairiina  teraz już @wylegarniapomyslow 

 

To chyba mój najczęściej aktualizowany profil. Uwielbiam instagrama za prostą i szybką formą przekazu
w postaci zdjęć. Znajdziecie na nim głównie moje prywatne fotki, trochę jedzenia i zdjęcia miejsc, które odwiedziłam. Będę starać się, aby zdjęcia na nim publikowane były jak najlepszej jakości. Póki co ciągle się uczę i różnie z tą jakością wychodzi :P.  

FACEBOOK


Wszyscy wiemy, że facebook to najlepsze narzędzie do utrzymywania kontaktu z czytelnikami. Na swoim profilu wrzucam linki do najnowszych postów i informuję o pomysłach na najbliższe kilka postów. Chcę też rozwinąć stronę o linki z ciekawymi archiwalnymi wpisami blogowymi oraz zdjęciami z instagrama. 

SNAPCHAT

@hairiina


Snapchat to dla mnie totalna nowość. Chociaż wcześniej miałam na nim konto szybko z niego zrezygnowałam, bo kompletnie go nie ogarniałam i miałam wrażenie, że to chwilowa zabawka dla gimnazjalistów. Jednak postanowiłam dać tej aplikacji drugą szansę i totalnie się wkręciłam! Może nie wrzucam za dużo snapów, bo jeszcze nie do końca wiem jak się tym obsługiwać, ale też nie chce zasypywać Was totalnie nudną i bezsensowną treścią.

Jeśli chcesz dodać mnie na Snapchacie możesz zrobić to wpisując nick HAIRIINA lub nakierować aparat
z włączoną aplikacją na kod Snapchata na poniższym obrazku. Po stuknięciu w niego na ekranie palcem, dodasz mnie do obserwowanych automatycznie.

To trzy najważniejsze i najbardziej aktualizowane miejsca, w których możecie mnie znaleźć.  Oprócz tego korzystam jeszcze z Ask.fm, twittera i tumblr’a, ale prawdopodobnie niedługo zakończę tam swoją działalność. Nie dość, że zajmuje mnóstwo czasu, aby je aktualizować, to dodatkowo nie mam takiej frajdy jak np. z korzystania z instagrama czy snapa.

A Wy, z jakich aplikacji korzystacie? Która z nich podoba Wam się najbardziej?


Zobacz także

6 komentarze

  1. Póki co, to z żadnej. Snapchat nas zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze miec to wszystko zebrane w jednym miejscu:) sama również z tego korzystam, choc snapchat jest dla mnie jakiś taki niewygodny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ja ciągle się go uczę, jednak dalej nie umiem się nim posługiwać tak jakbym chciała ;)

      Usuń
  3. Grecji jeszcze dogłębnie nie explorowałam, ale coś czuję, że też trafi w moje gusta jak ją będę zwiedzać dokładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak z ciekawości, wciągnął Cię Snapchat? Ja nie umiem się do niego przekonać, chyba jestem już za stara :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Niekoniecznie, próbowałam kilka razy się do niego przekonać, ale jakoś nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM