DIY: Koszyk z papierowej wikliny

Ostatnio mam strasznego bzika na punkcie oczyszczania przestrzeni wokół siebie. I nie chodzi tu o zwykłe przetarcie kurzy czy pozbiera...

wiklina papierowa, koszyk z wikliny, diy, zrób to sam, do it yourself

Ostatnio mam strasznego bzika na punkcie oczyszczania przestrzeni wokół siebie. I nie chodzi tu o zwykłe przetarcie kurzy czy pozbieranie papierków po czekoladkach z biurka. Chodzi mi o takie totalne porządki. Na przykład ostatnio za namową Oszczędnickiej i jej wyzwania "ogarnij swoje finansew 52 tygodnie – tydzień 14" pozbyłam się ciuchów, których nie nosiłam od bardzo długiego czasu.


Część wyrzuciłam, część sprzedałam dzięki czemu uzbierałam pieniądze na nowy telefon, bo obecny już się rozsypuje (dosłownie). Kolejnym zadaniem było pozbycie się zbędnych książek, gazet i tym podobnych. Ja obecnie nie mam za wiele książek w wersji papierowej, ale uzbierał mi się całkiem spory stos gazet, więc postanowiłam wykorzystać go w trochę inny sposób. Mianowicie przerobiłam je na koszyki, w których trzymam kosmetyki, ubrania i materiały potrzebne do projektów DIY. I dzisiaj pokażę Wam jak zrobić taki właśnie koszyk.

CO BĘDZIE NAM POTRZEBNE DO ZROBIENIA KOSZYKA?

  • papier/gazeta
  • nożyczki
  • klej do papieru
  • dwie tekturki tej samej wielkości
  • drewniany patyczek do szaszłyków
  • linijka
  • flamaster/ołówek
  • klej magic/vikol/klej na gorąco
  • papierowe rurki (które zrobimy sami)

Jak zrobić koszyk z papierowej wikliny pokazałam w całości, w filmiku który dla Was przygotowałam. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)


Zobacz także

6 komentarze

  1. Pomysł naprawdę genialny i świetnie sprawdziłby się u mnie w domu, bo uwielbiam zbierać czasopisma, które czytam sobie w wolnych chwilach, ale niestety nie mam już miejsca, żeby móc je przechowywać. I myślę, że taki koszyk w jakiś sposób jest deską ratunku. Nie dość, że uporządkowałby te wszystkie magazyny, to jeszcze stanowiłby pewnego rodzaju ozdobę. Świetna sprawa, serio. :)
    Jeśli tylko będę miała chwilę czasu wolnego, na pewno siądę i wezmę się za robienie koszyczków.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko coś zrobisz, podeślij mi zdjęcie, jestem ciekawa efektów :)

      Usuń
  2. Mam całe mnóstwo komiksów z Witch z dzieciństwa i chociaż trzyma mnie sentyment to widzę, że znalazłam na nie sposób. Po maturach spokojnie będę miała czas na robienie rurek i wyplatanie. :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo ładnie! Pomyślę o czymś takim jak tylko będę mieć więcej czasu. Mam w domu sporo gazet, więc fajnie by było jakby znalazły swoje miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa. PS. Wysłałam do Ciebie e- mail.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM